Өглөө сэрээд хэсэг хэвтэв.Ингээд л сайн хүнийхээ өрөөнд түүнтэй хамт байж болно гэж үү?Энэ үнэр...
Өрөөнөөс гараад Ханнатай таарав.
Ханна:Сайхан амарсан уу?
Би:Тэглээ.
Ханна:Тэхёны өрөө эмх замбараагүй аймшигтай биш байна уу?
Би инээгээд харин ч цэвэрхэн байна лээ шд.Чи өрөөгөөр нь ордоггүй юм уу?
Ханна:Бид хоёр бие биенийхаа өрөөгөөр орохгүй байхаар тохиролцсон л доо.
Би:Яг ах бид хоёр шиг юм аа.
Ханна:Ахтай юм уу.
Би:Тхх.
Ханна:Ммм явж өглөөний цай ууя.Гал тогоонд ороход Тэхён болон түүний ээж сууж байв.Тэхёны ээж өглөөний цайг аягалж дуусчихаад:Ашгүй сэрчихэв үү?Та хоёрыг унтаад байхаар чинь байлгаад байлаа.Сайхан хооллоорой.Ээж нь явлаа гэж хурдан хэлээд яаран гараад явав.
Тэхёны хэлдгээр гэртээ бага харагддаг бололтой.Одоо Тэхёнруу харж ч чадахгүй өөр зүйл рүү харан сууна.Ханна анзаарсан байх
Ханна:Та хоёр яачихсан юм?Амандаа талх хийн тоомжиргүй асууна.
Тэхён:Албан ёсоор үерхэж эхлэсэн.
Ханна:Өмнө нь тэгээд яадаг байсан юм?
Тэхён:Ямар шууд тийм болчихдог юм уу?Би гараараа нүүрээ халхлан сууна.
Ханна:Өнөөдөр та хоёр гадуур явах уу эсвэл гэрт байх юм уу?
Тэхён:Яахнав?
Ханна:Наадахнаас чинь өнөөдөр миний хаана байх шийдэгдэх гээд байна.
Би:Тийм нялуун юм болохгүй ээ өнөөдөр би өөрийнхөө гэртээ байна.
Тэхён:Нялуун байх ч юм бил үү чи яаж мэдэж байгаа юм.Энэ бидний харилцаа шүү.Хамтдаа шийднэ.
Ханна:Тэхён магадгүй зөв ярьж байгаа байх.Би зүгээр л ширээ рүү гөлөрч байгаад угаалгын өрөө лүү яавлаа.Тэр хоёрын дунд дахиад удвал хүүхэлдэйн дээр хэт халуун юман дотор халууны шил хийхээр хагардаг шиг юм болох байсан байх.
Би гарж ирээд:Аритай ярих хэрэгтэй.Жонгүгтэй хамт байгаа байх.
Тэхён:Залгаадахъя.Утас дуугарав.
Тэхён:Байна уу?Гэртээ байгаа юм уу?
Жонгүг:Мхн.Та хоёр ч гэсэн хамт байна уу?
Тэхён:Хамт байна.Цагийн дараа кофе шопт уулзацгаая.
Жонгүг:За.Одоо Ариг сэрээгээдэхье.
Тэхён:За.Тэхён:Ари байнга 11 хүртэл унтдаг юм уу?
Би:Яасан сэрээгүй гэнэ үү?Уг нь надаас эрт л сэрчихээд байдаг юм.Оройтож унтсан юм байлгүү дээ.[Жонгүгийн талаас]
Тэхёнтой утсаар ярьж дуусаад Ариг сэрээхээр очив.Дуудаад бас зөөлхөн түлэхсэн ч сэрсэнгүй хэд хөрвөөж байгаад л буцаад унтчихав.
BINABASA MO ANG
Boy in the mirror
AdventureТолин дээр хар шороо болчихсон байхаар арчих гээд хуруугаа явуултал цаашаа нэвтрээд гарчихав.Бурхан минь?!? Би:Юу гээч нь вэ?гээд алгаа бүтнээр нь хийхэд ус нэвтэлж байгаа аятай л цааш гарчихав.Би хөшин гацаж орхив. Highest rank:#1 in adventure