8.Болно

1.9K 227 14
                                    

Юнги одоо юугаа хийж байгаа юм бэ?Аашлаад л байсан гэж бодсоор хүнгүй хоосон байх үзэгчдийн суудлуудийн нүүрэн талаасаа 3 дах эгнээний нэг дээр нь суулаа.

Юнги бүр надтай ирж дуугарсангүй.Тийм ч гайхаад байх зүйл биш ч гэсэн.Тэд бие халаалтаа хийгээд дуусчихсан бололтой шидэлт хийж эхлэв.Энд тэндгүй пүүз болон шал хоорондоо харшилдан дуугарах нь сонсогдоно.Тэднийг анхааралтай ажиглаж байсан миний анхаарлыг том цагаан пудволк хар шорт өмссөн Тэхён өөр дээрээ татлаа.

Энэ нөхрийг ийм дажгүй харагдана гэж хэн санахав дээ.Юнги тэр хоёр нэг баг болж тоголохоор хуваагдах шиг боллоо.Юнгиг угаасаа сайн тоголдогийг мэднэ.Харин Тэхён бодсоноос илүү сайн тоголож байх чинь.

Тэхён 3 онооны шидэлт? дараа нь надруу харах? би гараа бага зэрэг өргөн зөөлхан алгаа ташиж үзүүлэв.Тэр инээгээд үргэлжлүүлэн тоголлоо.Хууралт?Дахиад эхэ харц.Энэ харц ч нилээн үргэлжилэх нь ээ? Сонирхолтой нь надад таалагдаж байх шиг байна.Тиймээ тэрнийг өмнө нь ийм талаас нь бодож үзэж байгаагүй юм байна.

Тэд амьсгаадсаар тогололтоо дуусгалгаа.Дөрвөн удаа тоголоход 2:2Тэд тэнцүүхэн тоглосоон.Тэд сунгалтын дасгал хийж байх хооронд Тэхён хажуу талын сандал дээр ирж суув.
Тэхён:Тэд ч сайн юмаа араас нь гүнзгий амьсгаа авлаа.
Би:Тийм байгаа биз.Нөгөө...сайн тоголсон талаар нь хэлэх гэж байгаад  өөрийг нь магтчихсан гээд онгирно гэж бодоод эргэлзэн болив.
Тэхён нүдээ аниа хойш сандлын түшлэг налаад:Нөгөө юу гэж?
Би:Тогололтон дундуурх тэр харц шидэлтүүд юу байсан юм гээд инээв.Хэлсэн зүйлийнхээ утгыг би өөрөө ч ойлгосонгүй юу яричихав аа?

Тэхён нүдээ нээн өндийн босж суугаад надруу гайхсан харцаар харж байв.Би чигээрээ харсан чигтээ түүний зүг харахгүйг хичээн:Одоо би бэлтгэлтэй.Нөгөө хоёртой түрүүлээд явж байх уу?
Тэхён:Тэр хоёрт хамт байх боломж олгоё оо.Чамайг тарахаар л буцацгаая.

Би:Чи тэгээд хаана байх юм?
Тэхён:Юу гэсэн үг юм энд ингээд л сууж байя.Болдоггүй юм уу?
Би:Болно л доо.Заза явж хувцасаа соль гээд түүнийг явуулав.Юун харц эдр яриад байгаа юм бэээ?

Хусог:Юнги хён ч ойлгомжтой.Харин Тэхён сайн юм аа?
Би:Би ч гэсэн ийм тоголдогийг нь мэдээгүй юм байна.
Хусог:Яаж танидаг юм?
Би:Аанх тэгээл яахав дээ.Манай Хусог хамаагүй сайн болчихжээ гээд нурууг нь зөөлөн цохив.
Хусог:Хичээж байгаа.Ина баярлалаа.
Би:Зүгээр ээ явж хувцасаа соль.

Boy in the mirrorWhere stories live. Discover now