. (Special Chapter)

2.3K 224 22
                                    

Толиор бараг л өдөр алгасалгүй аяласаар тоолох тольны тоо улам ихэссээр л...

Тольны тухай олж мэдсэн өөр нэг сонирхолтой зүйл бол миний тэндээс буцаад шилжиж байгааг зөвхөн Тэхён,Харин Аригийн шилжиж байгааг ганцхан Жонгүг л харж чадаж байгаа нь юм.Ари бид хоёр бол бие биенийгээ хараад л байгаа юм даа.Энд ирсэн тохиолдолд гадуур явж чаддаггүй хүнд шилжиж байгаагаа харагдуулахгүйг хичээдэг байсан ч одоо санаа зовох зүйлгүй тэд угаасаа харахгүй.

Мэдээж Ари Жонгүг хоёрыг үерхэж эхлэсэн талаар дурдах хэрэгтэй байх.Бага зэрэг нялуун хос л доо.Ийм зүйл битгий болоосой гэж хүсэж байсан ч энэ биднээс хамаарахгүй бололтой.Одоо би өөрийгөөч...

Өнөөдөр амралтын өдөр.Би Аригийнд хонож Ари манайд хонож байгаа.Яг үнэндээ бид хоёр толин дотор байх болно.Анх удаа энд хонож үзэх нь.Эрсдэлтэй ч гэсэн одоо яая гэхэв.

Би:Чи хамгийн сүүлд хаанаас буцсан юм?
Ари:Жонгүгийн гэрээс чи?
Би:Хоолны газар.
Ари:Чи хаагуур явъя гэж бодож байна?Бас хаана хонох юм?
Би:Сайн мэдэхгүй л байна.Тэхён дээр очиж болох юм.Тэгээд холбогдоё.Хэрвээ та хоёр завтай байвал шүү дээ.
Ари:Ойлгож байнаа.За орцгооё.

[Аригийн талаас]

Толиор дамжин гарж ирэхэд л миний хамгийн их харахыг хүссэн хүн өөдөөс минь мишээн дулаахан тэврэлтээрээ угтаж авлаа.
Жонгүг:Чамайг хүлээж байлаа.

Би үг хэлэлгүйгээр зөрүүлэн чангаас чанга тэврэв.Хэсэг тэгж зогсоод намайг дурамжхан салахад
Жонгүг:Өнөөдөр юу хиймээр байна?Гадуур гарцгаах уу?Хоолонд орох уу?Цэцэрлэгт хүрээлэн?
гэж нүдээ том болгон хурдан ярихад нь би өхөөрдөн хацрыг нь зөөлхөн чимхээд:Чамтай хамт бол хаашаа ч явсан яав вэ гэхэд тэр Bunny smile гарган инээмсэглэж байлаа.

[Тэхёны талаас]

Хаалга тогшихийг сонсоод Ханна хаалга тайлав.Ина орж ирэхэд саяхан л надтай хэрэлдээд байж байсан Ханна ажилтай болчихлоо гээд зөрөөд гараад явчихлаа.Орчин бүрдүүлээд байгаа юм уу?

Ина буйдан дээр суугаад:Хосуудыг орхичихоод ирлээ.Ээж чинь байхгүй байгаа юм уу?
Би:Чи надаас илүү ээжтэй дотно юм аа.
Ина:Заваан амьтан минь дахиж тэд нар луу аашлаагүй биз дээ?
Би:Үгүй ээ.
Ина:Зазз би өнөөдөр нилээн орой явах байхаа.
Би:Тэгвэл байж л бай.

Удаан байвал бүр л сайн байна

Би:Юм уух уу?
Ина: Хүйтнийг.
Би:Гадуур гарах уу?
Ина:Гадаа халуун байсан ш дээ.Үдээс хойш болёоо.Одоо бол хэвтээд байж байх нь амар байна.

Boy in the mirrorWhere stories live. Discover now