Yabancı Numara

84 4 2
                                    

Bugün kocaman bir yaz tatilinden
sonra ilk okul günümüzdü.Artık liseli olmuştuk derslere daha fazla ağırlık vermeliydik herneyse yine ve yine yatağımdan kalkmak istemiyordum tabiki prensesler gibi uyuyan bir ezgi beklemiyoruz.canavaaar gibi uyuyan bir ben.insomnia hastalığım olduğundan birşeye sarılmadan uyuyamıyorum bu yüzden canım peluş oyuncağımla yatıyorum ama sabah yanımda değilde genelde yerde oluyor.herşey bi yere dağılmış gece uyurken ne yaşadığımı bir bilsem😂😂kalkmaya çalışırken yere yuvarlandım kendimi kaldırmaya çalıştım kendime geldikten sonra hemen aslıaşkımı aradım herşeyim o benim."Yaaa aslı bu telefonlar niye geç açılıyo yoksa sen beni sevmiyomusum bak beni sevmiyebilirsin ama katlanıcaksın dur yaa ne sevmemesi niye sevmiyomussun bakıyım ne kadar da güzel akıllı başar...." aslı sözümü kesti ve ne dedi biliyomusunuz " sende kimsin " aman allahım bu çocukta kim hemen konuşmaya başladım "sende kimsin "  kaşlarımı çatıp gelicek cevabı bekledim "benim kim olduğumu bilmeden beni neden aradın ki tamam kaslıyım yakışıklıyım karizmatiğim ama böyle numaralar yapmana gerek yok ya..." of ya çattık bu çocuk hazır cevap hemen lafa atladım susmak bilmiyordu "ya yeter seni tanımıyorum pikaçu" biraz daha şansını zorlarsa patlıycaktım "izmirde benim gibi yakışıklısı yok ama çok uzatmadın mı gerçekten " çocuk salak çıktı "anlamıyormusun yoksa anlamak mı istemiyosun seni ta-nı-mı-yo-rum sen izmirde mi yaşıyosun of ya off" hemen cevap verdi boşuna hazır cevap demiyorum ona "yani sen de izmirde yaşıyosun hadi tamam beni tanımıyosun ama tanışmak istiyosun "  büyük bir kahkaha attı ve "şimdi bide aynı okulda olduğumuzu söyle tam olsun" ya nerden aradım ben bu numarayı yaa off ya gerçekten aynı okuldaysak off sıcak bastı beynim yandı korkarak o soruyu sordum "hangi okuldasın" 😂😂Evet sordum manyak gibi sordum çocuğu tanımıyorum etmiyorum niye sorduysam te Allahım .iç ses sus artık.şey sen şu okuduğun okulu söylesene artık."ben bal da okuyorum" ya yuh ama ya valla yuh yemin ederim yuh "mükemmel tesadüf"."Ne yani aynı okuldamıymışız tabi benim gibi bi yakışıklıyla aynı okulda olmak gurur verici dedi"pislik yürüyen ego işte nolcak "bak  her kimsen kimsin sadece adın ne ve hangi sınıftasın " offf niye soruyorumki ben bu çatlağa "9/B sınıfındayım adımda Anıl.Ya bu kadarda olmaz ben böyle okula gitmem nasıl okul burası yaa nasıl öğrencileri var bide aynı sınıftaysak bittim kesinlikle bittim bi yıl dalga geçerdi eminim "bende bu şans oldukça of off " ofladım "kızım daha ne istiyosun ben varım okulunda eğlence başlasın" ne eğlencesi ya ben düz yolda yürüyemiyorum daha gülme sesleri geldi "noldu ya neye gülüyosun " kaşlarım yine çatılmıştı " düz yolda yürüyemeyen bir çocuk ahahaha " dahada kaşlarımı çattım "ya bi işine git " diyip yüzüne kapattım sonra sinirlerip masamı dağıtım hemen annemin sesi duyuldu napıyon bakıyım sen orda terlik geliyo bak dedi of off niye herkes gibi etrafı dağıtamıyorum karnımın guruldama sesiyle düşünce dünyamdan çıktım demekki sitresden acıkmıştım kapıya doğru bir adım attım,Veeee yerle selamlaştık nasılsın görüşmeyeli  dedi bende iyi senden naber dedim(yine mükemmeliz)Sonra yerden kalktım off offf bir insanda bu kadarmı şans olur yaaaaa🙄😁Aslıyı aradım hemen olanları anlattım tabi tepkisini tahmin edebiliriz"yuh kanka sendeki şansta valla""aynen öyle kankacım dedim sonra annemin sesiyle telefonu kapadım ve aşağı indim güzelce kahvaltımı yaptım.Bu arada evi anlatmadım evler şu şekilde:çatı katlı çatı katı benim odam iki katlı falan,aslının hemen yan tarafta evi.evlerimizin yanyana olması büyük bir avantaj sürekli birbirimize gidip geliyoruz😏😏neyse kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıktım.Okul serbest kıyafetti bu yüzden giyimimize karışılacağını düşünmüyorum. Okulun ilk günü terbiyeli giyinmeyi düşündüm ve altıma mom jeans mavi bir kot üstüne siyah ince askıları olan hafif göbeği açık olan bir croptop giydim havanın sabah sıcak olmasına rağmen bugün esiyordu. Bu yüzden yanıma her ihtimale karşı kot ceketimi aldım,küçük bir çantanın içine küçük defter birde kalem koydum ayakkabı adıdas süperstarlarımı giyip evden çıktım ve hemen aslıyı aradım oda hemen evden çıktı. Okul servisi geldi normalde babalarımız bırakırdı ama biz sürekli vakit geçirmek istediğimiz için servise yazdırdılar😉😉okula giderken aslı şu sabahki olayı sürekli hatırlatıp gülüyordu ve dalga geçiyordu.bunlarla zamn geçmişti ve okula gelmiştik bile bi an heycan basmıştı ikimizede...

Umarız iyi olmuştur.

4 kafadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin