Kırgınlık

20 2 0
                                    

Çakıl ve berkin kaşları çoktan çatılmış dalcaklar gibi bakıyorlardı bile,adamlar sağ çıkarlarsa  şükür etmelerini öneririm.Berk ve çakıl"bakın beyler size dalmadan uzayın burdan bence "demeleriyle adamların gözü biraz korkmuş olsada çaktırmadan yerlerinde durmaya devam ettiler.Birden çakılın bağırarak konuştuğunu ve berkle beraber üstlerine doğru yürüdüklerini fark ettim."Lan siz belamısınız oğlum yürüyün gidin evinize işte ben diyorum ve yine diycem kızlar neden gece çıkıp yürüyüş yapamıyorlar neden kulaklıklarını takıp yürüyüş yapıp kafalarını dağıtamıyorlar çünkü sokakta böyle şerefsiz,adi,cibiliyetsiz adamlar var ve bu adamlar gitmediği sürece bu kızlar hiçbişey yapamamaya devam edecek"diyerek sözünü sonlandıran çakıldı gerçekten haklıydı ve ilk kez bu kadar uzun konuşmuştu.Bunu dedikten sonra berk ve çakıl adamlara dalmadan adamlar başlarını öne eğip gitmişlerdi.Daha sonra bize patlayacaklarını anlamıştık bunu düşünürken patlamaya başlamış bir çakıl ve berk görüyoruz.Çakıl berkten önce söze başlamıştı bile "ya biz size neden laf dinletemiyoruz ya siz neden anlamıyosunuz bizi size gece gece şort gitmeyin dedik demi ama kime diyoruzki duvara konuşuyoruz biz demi!" Sesi gittikçe yükselmişti benimde o esnada gözlerim dolmuştu bile ben kendimi zor tutarken devam ediyordu sözlerine "gece gece böyle dışarı çıkmakta yeni moda heralde bu ne ya bakın biz şimdi yanınızda olmasaydık becermişlerdi bile çünkü karşılarında savunmasız,masum kızlar var ama onkar sizin o masum bakışlarınızı dinlemiyorlar!" Hala bağırmaya devam ediyordu ardından berkin patlamasını beklerken söze girmişti bile "bana diycek bişey kalmadı Anıl bütün doğruları söyledi"diyerek sözünü bitirdi.Benim o sırada gözlerim kan çanağına dönmüştü bile bunu fark eden Aslı çenemden tutup başımı hafifçe kaldırdı.O an kendimş tutamayıp koşar adımlarla ilerlemeye başladım.Cebimden anahtarı çıkarıp eve girmiştim ama kendimi odama atacağım için kapıyı kapamayı unutmuştum.Hemen kendimi odaya attıp ağlamaya başlamıştım bile hayatımda hiç böyle durumlar yaşamamıştım kendimi çok değişik hissediyordum kalkıp aynaya baktığımda gözlerimi ilk kez böyle görüyordum ağlamaktan gözlerim kan  çanağı olmuş, gözlerim şişmişti.Aşağıya inip elimi yüzümü yıkayacakken Aslı,Berk ve Anıl oturmuş belliki beni bekliyorlardı merdivenlerin son basamağına gelmiştim başımı kaldırdığımda anıl bana doğru yaklaşıyordu parmağımı ona doğru uzatıp"sakın gelme,sakın istemiyorum"dediğimde başını kaldırıp"özür dilerim"kelimesi dökülmüştü.bense artık kendimi tutamayıp bağırmıştım"ya senin amacın ne,anıl ben seni anlamıyorum okulda çıtın çıkmıyo ağzından bir kelime almak için bin takla atıyoruz,sen bugün benim ne kadar kalbimin kırıldığını biliyomusun ya,durun anlatıyım size bugün beyfendiyi zoraki kantine götürdüm yanımızdan bir kız geçti sevgilin mi?dedi.Anıl bey ne dedi biliyomusunuz  kahkaha atarak "bu kızla mı dedi ve dalga geçiyor olmalısın"dedi.Ya ben bu kadar mı çirkinim ya dediğimde yeniden gözlerim dolmuştu.Aslı ve berk yanıma gelip sarılmışlardı.Berk"kanka saçmalama bak hadi elini yüzünü yıkada bizim bahçede d/c oynayalım demişti ilk önce bu teklifi reddetsemde Aslınında zorlamasıyla bana iyi gelebileceğini düşünerek zoraki kabul edip yerimden kalktım.Banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra evden çıkmayı başarmıştım.Berklerin evine geçip bahçeye aldıkrımızı koymaya başlamıştık o sırada çakıl yüzüme bakıp dursada onu umursamadan geçip gidiyordum.En sonunda herşey hazırdı yerlerimize oturmuştuk,aslı benimle ,berkte çakılla oturmuştu ilk önce şişe berk ve aslının arasına  gelmişti."Beni ne kadar seviyosun?"Aslı kızarmıştı kızarınca çok tatlı oluyo ama yaaa yerimkii sonra hemen başladı"çok fazla" diyerek sonlandırdı.Berk öne doğru gelip yanağından öpmüştü.Biradaha çevrildiğinde berkle bana gelmişti.Berk sordu"şu an hayatında sevdiğin biri varmı?" Ağzımdan çıkan tek bi kelime"Hayır"dı.Çakıl bana çok değişik bakmıştı neden böyle baktığını anlamamış olduğum için şişeyi çevirdim ve çakılla bana geldi yüzüne bakmaya tenezzül bile etmiyordum.Soruyu sordu"hayatında hiç sevgilin yada sevdiğin oldumu?"Ağzımdan dökülen tek şey"Hayır olmadı olacağınıda sanmam zaten bu saatten sonra"oldu.Daha sonra Aslı yaa kankalar bu oyun çok sıktı dedi bende onayladım ve söze başladım"hadi şey oynayalım iltifat etme oyunu dedim.Ortaya bi yuvarlak çizdik yanımıza bir top aldık.İlk aslı ve berk  başlamıştı oyun 5 te bitiyordu ilk aslı topu attı.Ortaya denk getiremedi ve iltifat etmek durumunda kaldı"fazla yakışıklısın" sıra berkteydi topu ortaya denk getirmeyi başarmıştı.bu şekilde aslı 4 kere iltifat etmiş berk ise 1 kere etmişti.Sıra bizdeydi ilk başladığımda topu isabet etmişti.Zafer gülüşümle yine mükemmelim,sıra çakıla geldi özürlü hıh isabet ettirememişti hemen iltifatımı bekler bişekilde durdum."bunu bilerek isabet ettiremedim,sen çok güzel bi kızsın aksini söyleyen olursa döveriz"ben şaşkınlıkla bakarken sözlerine devam etti"ezgi ben senden özür dilerim ben senin bu kadar kırılacağını tahmin etmemiştim gerçekten.""Sen ağlarken ne kadar üzüldüğümü anlatamam"kapak laf yapmasam olmazdı hemen başladım"niye üzülüyorsunki ben senin neyinimki sonuçta senin gözünde basit bir arkadaştan başka bişey olmadığımdan hiç şeyim yok nasılsa"diyerek sözümü tamamladım.

4 kafadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin