Kapıma doğru ilerlerken telefonuma mesaj geldi. Aman tanrım benim telefonuma BENİM. Telefonumu cebimden heyecanla çıkarttım. Bakmaya zamanım kalmadan bir sarsıntı hissettim. Ne olduğunu anlamadan kendimi yerde buldum, duyduğum tek ses ise Aslı'nın gülme sesiydi. Pardon ya anırma sesiydi. İnsan kankasının elinden tutup kaldırır ama o Berk ve Anıl'a seslendi. Onlar beni gördüğü an daha sesli anırmaya başladılar. Berk'in elindeki anahtar yere düştü. Kendisini yere atıp elini karnına koyup gülmesini durdurmaya çalıştı ama Aslı ve Anıl'a bakınca daha çok gülmeye başladı. Of off hep rezillik diyip eve girdim.Girdim girmesinede girmez olaydım. Terlik kolumu sıyırıp duvara çarptı. Aman allahım buda neydi? Bir anda annemin çığlığı bastı ortalığı yine babamla kavga ediyolardı kesin. Çantama gerekli eşyaları koyup annemle babama seslendim. "Anne ben bugün ve yarın Aslılarda kalıyorum." Kafasıyla onaylayıp " kendine dikkat et! Aradığımda telefonun açık olsun" diyip kavgaya devam etti. Ya anneler hep çocuklarını düşünüyordu. Ne olursa olsun canım annem. Hemen evden çıktım ve bizim bahçeden Aslıların bahçesine geçtim. Canım knkm. Zillerini çaldığımda Aslı uykulu gözleriyle kapıyı açtı hemen konuşmaya başladım "uykucu ben geldimm" diyip sarıldım daha doğrusu atladım düşmek üzereyken zor kurtardı .Anesiyle konuştuktan sonra merdivenlere yöneldik. Keşke yönelmeseydik. Ayağımın takılmasıyla yerle öpüştüm off offf bu sakarlık nerden geliyo genetikde değil bu, ailede tek bende var. Yerden yavaşça kalktım. Of yine çok coolum. Aslı gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyo. Off Aslı şuan gözüme çok güzel gözükmeye başlamıştı. Sanki, sanki kızarmış piliç gibi. Dudaklarımı yaladığımda Aslı korkulu gözlerle bakıp merdivenleri hızlı hızlı çıkmaya başladı. Arkasından "seni yemem merak etme" diye bağırdım. İçimden devam ettirdim belkide yerim kızarmış piliçimmm.Odasına girer girmez kapıyı kapattım bu kızın odasını çok seviyordum. kendi tarzını fazlasıyla yansıtıyordu, posterlerle vs. Yatağına kendini attığında bende yanına attım kendimi. Aslı hemen konuşmaya başladı hiç susmuyo zaten "knk yatak çöktü yaa" kaşlarım çatıldı " şimdi sen bana kilolumu diyosun?"Bu soruyu Aslıya yönelttiğimde binbirtürlü bahane bulmuştu"yok kanka ben öyle demek istemedim,sen kilolu değilsin... "ve dahası ama,bir Ezgi Helin Atmaca bunu yer mi yemez😏o göz bende var mı be😂Hemen Aslıya sinsi bakışlarımı atıp saydırmaya başladım"ya sen nasıl kankasın ya senin beni teselli etmen gerekiyo ama sen "ohooo konko yotok çokto"diyosun oluyo mu böyle?,bi kere benim kilom gayet normal tamammı,bak göbüşümde yok hıh,hem bugün ben sabah ne kadar sevindim biliyomusun?bilmezsin tabi bugün sabah tartıya çıktım ve 500 gram verdiğimi farkettim bak 500 gramı veremeyenler v-lafım Aslının konuşmasıyla bölündü "knk?" "Ha?" "Nefes al"...Nefes al nedir yaa sanki çok konuşuyorum. Birden yataktan kalktım " hadi kalk canlı yayın açalım " Aslı da beni onaylayıp ayağa kalktı ve şarjdaki telefonunu çıkardı " %92" diye bağırdı. Bide kendi telefonuma baktım %43 hemen çıkardığı şarja taktım ve uçak moduna aldım. İnstine girdiğimizde takipçilerine baktım iki yüz doksan yedi. "Maşallah benim koçuma" diye bağırdım altı takipçi isteği gelmişti maşallah önceden gelen yüz kırk sekiz takipçi isteği vardı. Gelen takipçi isteklerine baktığımızda Anıl'ın istek attığını gördük. Hemen kabul ete tıklıyıp, takip isteği attım. Diğer isteklere bakarken beş gereksiz olduğunu görüp gelen dmlere baktık orda da birkaç gereksiz vardı silip canlı yayını açtık. Arkadanda bilgisayardan romantik müzik açtık. Birkaç dakika sonra iki,üç gereksiz girdi. Naber knk falan yazıyolar. Ekrana ne ayaklar bakışı attıyordum. Bi baktım Aslı'da saf saf cevap veriyor. Aslı'nın kulağına "eğlenceli kişiler gelince haber ver" dedim. Kafasıyla onayladı. Bende oyunu oynamaya başladım.Oyunda 27. Leveli atlayamayınca bıraktım. Aslıya döndüğümde ekrana bakıp sırıtarak bir şeyler anlattığını gördüm "pislikkk kiminle konuşuyosun bensiz" dedim ve konuştuğu kişiye baktım. Tabiki de Berk başka kim olabilirki."Pisliklerrrr,siz zaten takmayın beni şurda level geçmeye çalışıyoz sizde kaynatıyonuz işinize gelince takın gelmeyince takmayın zaten hıh"dedim.Çünkü ben olmak bunu gerektirir...En son konuşmayı bitirdiğimde Aslı bana mükemmel bakışlar atıyodu.Aslının kulağına"artık canlı yayını kapatsak mı?"diye sordum ve hemen canlı yayını kapattık.Sonra Aslı'nın bakışları üzerine "ayyy pardon ben senin berk kankanla konuşmanı kestim demiiii pardon yaaa "dediğimde kafasını onaylar bir şekilde salladı ve "kanka sen cidden manyaksın ya senden değerli bi arkadaşım yok "dedi.(egooo)😂Biz konuşmaya dalmışken aklıma şu anıl denen çocuk geldi aslıyla fikirlerimizi sunduk."Aslı kanka şu anıla takma bi isim bulmamız gerek çünkü ben anıl demek istemiyom farklı şeyler demek istiyom yani bu sadece anıl için değil berk içinde geçerli"dediğimde aslı beni onayladı hemen kalem kağıt getirdi ve takma isim listemize hoşgeldinizz.Hemen sıraladık;1-Ulmi,olmaz kanka ya çok çirkin bu 2-yürüyen ego,klasik bu kanka 3-remzi,buda olmaz offf bi türlü bulamadık en sonunda ağzımdan bir isim çıktı "çakıl kanka çakılll"diye bağırdım.Aslı"aynen kanka mükemmel oldu"dedi ve hemen berke geçtik o sırada Aslının telefonuna Twitter dan bildirim geldi"bu ne ya yaşlı geğirmesi gibi"bu nasıl tweet ya dememe kalmadan Aslı "kanka berkin takma ismi bulunmuştur ,yaşlı geğirmesi"dedi ve gülmeye başladık.Bu isimleri ikimiz tekrar gözden geçirip kararımızı vermiştik:Anıl 'ın takma ismi "çakıl"Berk'in ise"yaşlı geğirmesiydi"bunları kararlaştırdıktan sonra birazdaha dedikodu yapıp kendimizi uykunun kollarına bıraktık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 kafadar
Teen Fictionİlk tecrübemiz nasıl bir hikaye olacağı hakkında bir fikrimiz yok.