Sinir

18 2 0
                                    

Acaba çakıl beni seviyormuydu hala bu konuda tedirgindim durduk yere sırıtıp yaklaşımlar yapıyordu.Bence bunlar normal insanın yapması gereken hareketler değildi...Bunları düşünürken aşkıma(aslıya)iyi geceler mesajı atıp kendimi uykunun kollarına bıraktım."Anne 7dk daha Allah rızası için nolur yalvarırım bu yataktan ayrıldığım her saniye ızdırap çekiyorum anne anla beni""kızım sen cidden değişiksin millet 5 dk diye yalvarır sen 7dk diyorsun"o sırada fırsat bu fırsat diyip uyumuştum"sen şimdi görürsün"diyip gitti korkuyordum acaba babamı çağırıp üstümemi atacaktı yoksa aslıyı çağırıp herşeyi anlattıracakmıydı aklımda deli sorular varken üstüme bir sürahi soğuk suyun dökülmesiyle kendime geldim"ya anne ya of napıyon sen ya şu kadar minnoş bir kıza acımırmı ya of""ne minnoşu,eşek kadar olmuş hala minnoşluktan bahsediyor bana ayrıca bügün okul var hatırlatırım""sağol annecim beni ciddi bir şekilde aydınlığa kavuşturdun""sus kız bana laf  yetiştireceğine üstünü giy de okula git""peki annecim!"Yerimden sürünerek kalkıp banyoya gitmiştim aynaya baktığımda içimden söylenmeye başladım"laaaan bu tip ne Allahım sen koru yarrabbim,töbe töbe tipim kaymış bu tiple bana ancak devlet baksın,kimse bakmaz bi aslı bakıyodu o da bu tipi gördükten sonra ne düşünür bilemem"ben kendime söylenirken kapı tıktıklandı"yavrum tuvaletin içine mi düştün,napıyon iki saattir?" "Osmanlının kapılarını türklere açıyorum anne" "bak bak nasıl laf yetiştiriyo bana hadi aslı aradı bekliyomuş aşağıda iki arkadaşıyla" iki arkadaş,iki,iki kişi,iki insan,iki vatandaş oha bunlar kesin berk ve çakıllar çok cuks olmam lazım banyodan çıktığımda aslıdan bir fotoğraf gönderilmişti,ne giydiğini yollamıştı çok güzel olmuştu benimde çok güzel olup kankama uymam gerek üstümü giyinip çantamı hazırlamıştım herkese bir öpücük kondurup çıkmıştım.Kapının önüne çıkış yaptığımda bana imalı imalı bakan 3 kişi gördüm."Ne baktın gülüm"bakışları attım hepsine sonra Aslı yanıma doğru gelerek kulağıma eğildi ve"kimin kankası be kanka çok taş olmuşsun yani ben seni hiç böyle görmedim"diyerek göz kırpıp yanımda durdu berk başldı yine "of of yakıyosunuz itfaye çağırmaya gerek varmı ya çünkü baya yanıyo buralar" diyerek bizi gülümsetmişti."Sende olmasan bize iltifat eden birisi olmıcak"diyen aslıya karşılık şirin bir gülüş sergileyen bir berk görüyoruz.Servisi beklediğimizde sonunda gelebilmişti.4 koltuk boştu ikili ikili olanlardan "Ben aslı kankamla oturmak istyom" "Haaa oldu o benim ben oturcam onla obenim""Of berk ya of" dedim.Bugün fark ettimde çakılın hiç sesi çıkmıyordu acaba dün yaptıklarından utanmışmıydı desem neden konuşmasınki manyak değilse konuşur yani.Berke hemen mesaj attım"kanka niye anıl konuşmuyo bi sorun mu var?"Hemen mesaj gelmişti.Gönderen:My Buddy:Ben de anlamadımki kanka dün siz gittiğinizden beri ağzını açmadı. Hmm düşünmek lazım niye böyle yapıyoki? Okula varmıştık servisten inip Çakılın yanına gittim çok hızlı yürüyordu hayvan 😁"Anıl iyimisin?Bi sorun mu var?" "Yok bişey" "eminmisin?" "Emin ezgi yok bişeyim yok" neden böyle yapıyordu ki?Sinirlerim fazlasıyla bozulmuştu.Aslı ve Berk hemen yanıma gelip "Noldu kanka ne bu surat?""Anıl beyin moreli bozuk patlamaya yer arıyor"diyerek okulun içine giriş yaptık anılın yanına oturmak istemiyordum ama neyse. Sınıfa girmiştim anıl oturmuştu bile.Yanına gidip oturdum Aslı "boşver kanka uğraşma"bakışları atıyordu canım kankam ne güzel motive ediyo yerim.İlk ders normal geçmişti seviyordum edebiyat hocasını.Anıl konuşmamaya devam edince artık sinirlenip "anil sencede yeter değilmi?" diye sordum oda "ne yeteri ne"demişti.Niye sesini yükseltiyo bu ya o yükseltirse bende yükseltirim herşey karşılıklı sonuçta, sınıfta aslı ve berk hariç kimsenin olmadığından emin olduktan sonra söze giriştim."ya anıl anlamıyosun heralde akşamdan beri ağzını açmıyomuşsun,e şimdide aynı şekil devam ediyosun bir kelime bile çıkmıyo ağzından,noldu diyoruz hiç diyosun ama patlamaya hazır bomba gibisin maşallah ne bu sinir ne yani konuşmayınca eline ne geçiyo senin söylesene ya" aslı ve berk hiçbirşey demeden dinliyorlardı anıl ise kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı " ya anıl napıyosun ya kendine gel canımı acıtıyosun" " ezgi sus ve benimle gel " beni okulun boş bir sınıfına getirmişti."niye getirdin şimdi beni buraya? Ne geçti eline yine ve yine ağzını açmıycaksın yine hiçbir şey söylemeyecek-" "Elime sen geçtin ezgi anladın mı elime sen geçtin ben senin için sabahtan beri böyleyim ama anlamıyosunki giyiyosunız aslıyla kısacık şeyleri sonra niye kızıyosunuz demi" "Anıl srn benim neyimsinki kıskanıyosun daha dün yanağımdan öptün bıgün yanına yanaşılmıyo ya sen nasıl bir insansın ya bak ben senin o çevrende dolaşan kızlara benzemem anladın mı, sende bi karar ver artık ağlamaktan bıktım artık ben her seferinde kalbimi kırıyosun ben senin oyuncağın değilim bunu kafana sok tamamı?" "Doğru ben senin neyinim sadece basit bir arkadaş sanıyosun demi ama değil seni koruyan Anıl,seni seven Anıl, sen ağladığında içi yanan Anıl ben şu an senin için iddaya girdim biliyomusun? " Ne iddası ya" Anıl bana herşeyi anlatmıştı duyduklarım karşısında şok olmuştum."Ezgi ben senin hep yanında olmak istiyorum ben hayatımda ilk kez bu kadar sevdim gülüşün veni benden alıyor ağlayışın içimi paramparça ediyor.Ezgi ben senş seviyorum anladın mı herşeyden çok seviyorum ben seni,yüzünü görmesem uyuyamıyorum,kokunu hissetmeden uyuyamıyorum anladın mı ezgi sende bişey söyle sende beni sevdiğini söyle hadi"Anıl istediği cevabı alamayınca ağlayacak gibi duruyordu diyeceğimde ağlıyordu bile yanağından süzülen göz yaşını silip "bende seni seviyorum"diyip sarıldım.(Bizde öyle şey olmaz kast ettiğim şey öpüşme)

4 kafadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin