9. Alexi ema sünnipäev ( 2.osa )

95 13 0
                                    

Laupäev (15. aprill)

Lucy POV

Me oleme juba kui 2h siin olnud (klubis). Siin on jube lahe olla. Aga tuli ka see hetk kui kell sai 23:00.

"Nonii noored. Täna me peame hakkama lõpetama, aga homme me võime jätkata," rääkis Alexi ema naeratades.

"Juba? Aga äkki oleme veel natuke ülevaaaal?" küsis Blossom kes oli natuke joonud ning kaasaarvatud meie kõik peale Jenniferi, aga keegi ei ole üli purjus, et Jennifer ei saaks olla meiega.

"Mina sooviksin minna küll magama. Kes lööb minuga kampa?" küsisin ma unise häälega.

"Mina," ütlesid kõik ülejäänud kooris peale Blossomi, mille peale me kõik naerma purskasime.

30min hiljem

Ning nagu ma arvasingi. Ma jälle ei saa uinuda. Ma lihtsalt juba mingi ei saa uinuda siin voodis 25min.

Ughh... See voodi on küll pehme, aga ma ikkagi millegi pärast ei jää magama. Siin on nagu 4 tuba. Ja igas toas on kaks inimest.

Nt: Alexi ema ja isa on koos. Lucas ja Blossom on koos. Sakura ja Jennifer on koos. Ning üle jääb Alex ja mina.

See on veits piinlik minu jaoks magada üksi toas ühe poisiga. Aga õnneks igas toas on ka kaks suurt ja pehmet voodid.

"Miks sa ei maga?" küsis järsku Alexi mahe hääl, et ma lausa võpatasin.

"Ma ei tea. Und pole jälle..." ütlesin ma uniselt.

"Kas sa viitsid mängida Minecrafti?" küsis Alex.

Hmm... "Võibolla?" vastasin ma pigem küsimusena.

2h hiljem

"Ma vaatan, et sa oled Minecraftis päris pro," ütles Alex muiates.

"Aga sa ikkagi oled parem..." vastan mina punastades.

Aga, siis järsku uni saab võidu ja ma lihtsalt kukkun magama. Kuidas ma võisin just nüüd magama jääda?

Ma olen enda peale nüüd NII pahur... Aga ma tunnen, et keegi võtab mu sülle ja hakkab kuskile mind viima.

Ja see keegi on muidugi kui Alex. Ma loodan, et ta tassib mind 'meie' tuppa.

Pühapäev 07:43 (16. aprill)

Ma tunnen kuidas keegi mind raputab. Oh jessus. Kas ma pean nüüd veel ka üles ärkama?

Ma teen aeglaselt silmi lahti. Ning see loll inimene oli mu õde Sakura...

"Mis on? Ei lasta kah inimestel magada, kes olid jube kaua üleval..." rääkisin ma juba pool uinuvad häälega.

"Ära mõtlegi magama jääda! Tule üles ma tahan sulle midagi rääkida," räägib Sakura vaikselt, et teisi mitte üles äratada.

Ning kui me olime juba teises toas hakkas ta minuga uuesti rääkima.

"Kuule. Ma tean, et see pole võibolla minu asi, aga mis te seal ma mõtlen sina ja Alex kogu aeg teete kui te kaua üleval olete?" küsib Sakura veits häbelikult.

"Noh... Tavaliselt on see minu süü, kuna mul ei tule und. Ja siis ma lähen teisse tuppa, et teid mitte äratada, aga siis tuleb ka Alex järgi. Ja nt täna öösel me mängisime Minecrafti, kuni ma järsku magama jäin ja siis tassis Alex mu 'meie' tuppa. Ei midagi erilist. Lihtsalt unega probleeme ja ta lööb kampa, et mul igav poleks," rääkisin ma lühikese lugu Sakurale ära.

"Aaa... No okei... Aga ära pane pahaks, kui ma mõtlesin,et te nagu paar või midagi sellist... " ütles Sakura taas häbeliku häälega ja kuskile mujale vaadates.

"Oota sa mida!" ei jõudnud ma enda lauset ära lõpetada kui Sakura segas vahele.

"Tasa, nad võivad nii üles ärgata. Ja sorry, et ma nii mõtlesin," ei jõudnud ka Sakura lõpetada oma juttu, kui teda segas Alex.

"Mis te siin karjute. Inimesed ju magavad," pühkis Alex enda käega silmi ja samal ajal meiega õiendates.

"Süüdista Sakurat, et ta mu üles ajas ja hakkas mingit jama rääkima," näitasin ma Sakura poole.

"Ja mis jama ta siis rääkis?" küsis Alex pool muiates.

"Ah see meie pere asi. Lähme Sakura. Tänu sinule ma nüüd ei saanud isegi 2h magatud. Nüüd sa oled mulle 2 šokolaadi tahvlit võlgu," pahandasin ma Sakurat.

"Sorry! Pole minu süü, et ma nii arvasin kogu aeg," vabandas Sakura.

Kuigi ma ei pannud sellele tähele ja ma lihtsalt läksin 'enda' tuppa, et ma saaksin vähemalt 5h magatud.

"Kuule kas Lucy nii paksuks ei lähe kui ta nii palju magusat sööb?" kuulsin kuidas Alex küsis Sakuralt.

"No sa ju tead kes me oleme. Aga meie sugukond on selline, et me ei lähe kunagi paksuks ja meie kehaline aktiivsus on alati väga hea," vastas Sakura Alexile.
____________________________________________________________________________

Hola! Sorry sellise lühikese osa eest. Aga palun Votege ja Commenteerige ka plzz!

Klaarika🐱

Inglid ja DeemonidWhere stories live. Discover now