Reede (14.aprill)(Ferarri F430🔝see on Alexi auto)
Lucy POV
Praegu me sõidame viiekesi Alexi kasupere juurde. Ning ma olen väga elevil ise ei tea miks.
15min hiljem
Me jõudsime lõpuks ometi kohale. Mulle meeldib see maja. Selline suur, ilus ja arvatavasti ka hubane maja.
Alex parkis oma auto ära ning me väljusime ta autost ja seejärel lukustas Alex oma auto ära.
"Alex, su kasuvanematel on nii äge maja. Ja pluss veel sellises kohas," olin ma vaimustuses.
"Jah ma tean, et meie pere maja on ilus. Siin on värske õhk ning siin pole ka lärmakas," naeratas Alex mulle. Ning me hakkasime viiekesi maja ukse poole kõndima.
"Ema, isa! Ma olen kodus. Ning minuga on sõbrad," ütles/karjus Alex üle maja kui me olime sisse saanud.
"Tere kullakesed. Rõõm sind uuesti näha Alex. Mina olen Amanda Halsey. Ma olen Alexi kasuema, aga kuna me oleme nii tore pere, siis me arvestame, et Alex ongi meie päris poeg. Ja mis su sõbra ja sõbrannade nimed on?" naeratas Alexi ema meie poole.
Adam Halsey ( Alexi kasuisa, 36 aastane )
Amanda Halsey ( Alexi kasuema, 35 aastane)
Jennifer Halsey ( Alexi kasuõde, 5 aastane )
25min hiljemAlexi pere on nii tore! Amanda (Alexi kasuema) ja Adam (Alexi kasuisa) on nii sõbralikud ja toredad. Ja nende pisitütar ehk Jennifer (Alexi kasuõde) on ka nii nunnu ja tore.
"Kuule Alex, äkki sa tahad, et su sõbrad jääksid siia meile ööseks? See oleks ju tore," pakkus Amanda toreda ettepaneku.
"Mina ja ma arvan, et ka Lucy oleme nõus selles suhtes," vastas Sakura meie mõlema eest.
"Meie Blossomiga oleme ka nõus. Aga kas me peame korraks kodudest läbi käima ja asju tooma või me saame neid asju teilt laenata?" küsis Lucas järgmise loogilise küsimuse.
"Muidugi te saate meilt laenata. Tundke ent nagu kodus," naeratas Amanda meile soojalt.
____________________________________________________________________________
Sorry, et nii hilja ja, et nii lühike osa. Aga ma oleks rohkem kirjutanud kui ma poleks alles nüüd koju jõudnud ning kahjuks mul pole ka oma netti olemas. Aga luv ju people!
Klaarika😻
KAMU SEDANG MEMBACA
Inglid ja Deemonid
FantasiJutt räägib kahest õest kelle nimed on Lucy ja Sakura, aga nad ei ole tavalised inimesed. Nad kohtavad Dubais enda uute sõpradega. Ja tuleb välja, et nad on sama sugusedki nagu nemad ise. Aga nad peavad läbima väga palju keerulisi aegu... . . . ...