19. Kuninglik pidu 2.osa

53 11 3
                                    

Reede 19:15

Blossom POV

Pidu hakkas juba lõppema. Siis hakkas kuninglik söömine. Meie läksime muidugi oma pundiga sinna söögi saali. Juba ukse juures oli tunda imehäid söögi lõhnu. Aga kui me astusime sisse, siis me kõik ahhetasime peale Sakura ja Lucy.

No muidugi, nad on ju siin elanud enda lapsepõlve ning nad on kindlasti neid toite mitu korda saanud. Aga suure pika laua peal oli: 2 ahjukana, 2 plaati ahjukartuleid, 3 erinevat kausi täit salatit, 2 kannu maasika morssi, 2 kannu piima, 1 leivapäts, 1 vanilje tort, 1 šokolaadi tort, taldrikud, kahvlid, noad ja salvrätikud. Ehk siis kõik kõige paremaid asju.

Lisaks sellele said sinna ainult kuninglikku verega inglid, deemonid, langenud deemonid ja langenud inglid ning ka nende sõbrad.

Kui me kõik istusime enda toolidele kuhu oli pandud varem nimesildid, siis Kuningas Alexander lausus kõikidele "Head isu!" ning teised vaatasid samaga. Meid siin lauas oli umbes 20 inimest.

Mõni aeg hiljem

"Aitäh söögi eest!" ütlesime me kõik kooris, mis oli üpriski naljakas. Edasi me tõusime püsti ja läksime kõik oma teed. Meie viiekesi läksime Lucy tuppa, et veidikenegi puhata.

"No kuidas teile siis meeldis see üritus?" küsis Lucy kui me jõudsime ta tuppa. "Mulle meeldis!" hõiskasime me Lucasega samal ajal ja seejärel togisin ma teda natuke.

"Aga äkki läheks tagasi Maale? Vaataks mis seal kah juhtunud on sellel ajal," pakkus Sakura välja. Me kõik noogutasime.

"Aga lähme siis mu vanematega hüvasti jätma," ütles Lucy ja sellega me kõik tõusime üles ja läksime otsima.

5min hiljem

Lucy POV

Kui me lõpuks ometi leidsime mu vanemad ülesse -tuli välja, et nad olid suures saalis- ütlesime me vanematele, et me tahame nendega rääkida.

"No millest juttu tuleb?" küsis minu ja Sakura isa maheda häälega. "No me viiekesi mõtlesime, et äkki me läheks tagasi Maale," vastas Alex.

"No te võite muidugi minna kui tahate," naeratas minu ja Sakura ema. Mina ja Sakura kohe kargasime oma vanemaid kallistama.

"Tasa, tasa, ega te meid nüüd ära tappa ei taha," naeris isa kui me Sakuraga kallistasime lõpu poole kõvasti.

"Aga tsau siis!" lehvitasime me kõik ema ja isale.

Kui me jõudsime väravateni, siis Jake jäi seisma ja me hakkasime talle imelikult otsa vaatama.

"Mis on?" küsis Blossom. "Kas me lähme otse sellistes riietes Maale?" oli Jake natuke segaduses. "Miks mitte? Ikkagi kunagi ühendavad meie vanemad Maa ja Taevariigi," kehitasin ma õlgu ja sellega me läksimegi Maale.

Ja kui me jõudsime Maale, siis vaatepilt oli...

____________________________________________________________________________

Loodan, et te mu peale pahased ei ole. Aga vabandust ka selle eest, et osa nii lühike tuli. Asi on lihtsalt selles, et ma tegelen uue raamatuga ja praegu ma olen seal väga tupikus ehk siis jahm... :/

Klaarika🍁

Inglid ja DeemonidWhere stories live. Discover now