Hikayelerden Dö'y'düncüsü

132 11 0
                                    

LANETLİ KAMP

Okuldaki üç yakın sevimli arkadaş beraber güzel bir kamp yapmak isterler. Ertesi gün okulda buluşmak üzere ayrılırlar. Okulda buluştuklarında, Jack çadırı, Micheal yiyecekleri, Enable isimli genç kız da şapkaları, çakmağı ve el fenerini getirir. Daha sonra minibüsle kamp yerine ulaşırlar.

Jack, kamp ateşi için dal toplamaya gider. Enable ve Micheal ise o sırada çadırı kurmaya başlar. Jack, ormanda dal toplarken biraz yıkık, küçük, eski ve kötü kokan bir kulübe ile karşılaşır. İçeride tozlar arasında değişik bir kitap görür. Merakına yenik düşer ve kimsenin olmamasından faydalanarak eski kitabı alarak kamp yerine geri döner.

Jack döndüğünde Enable ve Micheal çadırı kurmuşlardır. Jack, elindeki dalları yere bıraktıktan sonra elindeki eski kitabı arkadaşlarına göstererek, onlara gördüklerini anlatır. Altına çadırı kurdukları büyük ağacın gölgesine oturarak kitabı incelemeye başlarlar. Kitabın kalın kapağını kaldırdıklarında hiç yazı yazılmamış, küflenmeye yüz tutmuş sayfalarla karşılaşırlar.

Jack de bunun üzerine "Boşu boşuna aldım." der, sinirlenir. Ardından dışarı fırlatır.

Enable ve Micheal onu sakinleştirirler ve çadırın önünde kamp ateşi yakarlar. Yarım saat sonra ateşin çevresine oturmuş üç yakın arkadaş birbirlerine hikaye anlatmaya karar verirler. Önce Michael hikayesini anlatmaya başlar:

Çok eski zamanlarda zengin bir adam tarafından tutsak edilen adamın hikayesini anlatacağım şimdi. İnsanlarla dalga geçmeyi seven zengin adam, herkesi hapishanesinde tutup çürütür sonra öldürürmüş! Bir gün tutsak ettiği bir adam kaçmayı başarmış. Zengin adam hemen kara atına binip kaçan adamın peşine takılmış. Yanında getirdiği zehirli okları atarak onu yakalamaya çalışmış.

Kaçmakta olan adam büyük bir çukurla yolu kapandığı için zengin adam tarafından zehirli oklarla vurulmuş. Kurumuş ağaçların ve büyük bir kulenin yanında can çekişen adamı, zengin adamın onun gibi zalim olan atı adamı parçalayarak yemiş."

Micheal tüm hikayesini anlatırken, bir kenara atılmış eski kitabın sayfalarına yazılar yazılır. O ne anlattıysa sayfalar onlarla dolar.

Bu büyülü olaydan habersiz üç yakın arkadaş birbirlerine en korkutucu hikayeyi anlatmak için yarışırlar. Ateşten çatırtılar gelirken Jack hikayesini anlatmaya başlar:

"Çok eskiden doğa üstü güçlere sahip bir adam varmış. Bitkileri kontrol edebiliyor, cisimleri büyütüp küçütebiliyormuş. Önüne gelen insanları güçleriyle zalimce öldürüyormuş. Bir gün gözükara biri ona tuzak kurmuş. Kötü adam kurduğu tuzağa yakalanınca sevinç naraları atmada aceleci davranmış. Kötü adam güçleriyle tuzaktan kurtulmayı başarmış çünkü! Gözükara adamı sarmaşıklarıyla kaplamış. Zavallı adam elindeki bıçakla sarmaşıkları kesmeye çalışmış ama nafile... Sarmaşıklarla boğuşan adam, insan yiyen bitkiyi fark edememiş. Böylece öfkeli adam intikamını almış."

Böylece Jack'in hikayesi de biterken kitabın sayfalarına yazılar yazılmaya devam eder. Ölüm anıyla kitabın üstünde

büyük bir kan lekesi oluşur. Hemen sonra Enable hikayesini anlatır:

"Evvel zaman önce kızılderililerle kavga eden bir canavar varmış. Eskiden mutasyon geçirerek yarı insan yarı kurt olan bir canavara dönüşmüş. Her ateş yakıldığında kendini kaybedip kurt yanı baskın gelip kızılderililere saldırırmış. O yüzden kızılderililer mutasyon geçirmiş bu adamı kabileden kovmuşlar. Yalnızlığıyla bas edemeyen adam kabile başını kaçırarak köydekileri geri dönmesine izin vermeleri için tehdit etmiş. Kabile başını öldürmekle tehdit etmesine rağmen kabul etmemişler ve yarı insan yarı kurt kabile başınıdiğerleri önüne yemiş sonra tüm kabilede yaşayan biri kalma yana dek herkesi öldürmüş. Ve son!"

Enable hikayesini böylece anlatmış olur. Kasvetli bir rüzgar lanetli kitabın kapağını açar ve sayfaları arasında dolaşır.

Gecenin ilerleyen saatlerinde çadırda üç yakın arkadaş uyur. Enable'i tuhaf bir ses uyandırır. Hemen iki arkadaşını uyandırır. Micheal kontrol etmek için çadırdan çıkar. Bir anda uluma sesi duyulur. Hemen ardından keskin pençelerin sesi uzakta duyulur. Jack ve Enable çadırdan çıkar. Kara bir atın üstündeki adam okunu yaya takar. Jack, Enable'ı arkasına alır. Zehirli oklar Jack'in vücudunu bulur. Kara at arkadaşının cesedini iğrenç ağzının içine alıp uzaklaşır.

Hikayelerimiz gerçek mi oluyor yoksa diye içinden geçirir Enable. Ya da rüya görüyorum diye düşünür. Arkasındaki çadırda birden hareketlenmeler olur. Korkuyla arkasına dönen Enable tuhaf bir adamla karşılaşır. Sarmaşıklar onu yakalayınca korkuyla çığlık atar. Son gördüğü insan yiyen bitkinin kokuşmuş zehirli ağızıdır.

Bir hafta sonra kamp alanına gelen başkaları, üç cesedi ve lanetli kitabı bulur. Korkunç hikayeler yazan kitabı yere atıp topuklarlar.

Kamp yeri yüzyıllar boyunca kitabın lanetiyle anılır.

🔪🔪🔪🔪🔪

Yazma günlerinin temmuz ayındaki yarışması için yazılmış olan bu korku kitabını umarım beğenmişsinizdir.

Jack, Micheal ve Enable'in başına gelen lanetli şeylerden hoşlandınız mı?

🔪🔪🔪🔪🔪

Ben Ayşe Nur, 9 yaşında Wattpaddeki en genç yazar olmak istiyorum. Yazmayı seviyorum. Korkuyla alakalı her şeye bayılıyorum. Eğer kitabımı beğenirseniz lütfen bunu belirtin. Teşekkür ederim...

Bİ' SÜRÜ KÜÇÜK HİKAYE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin