ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

53 5 2
                                    


«Κυρίες και κύριοι! Δεσποινίδες και αγαπητά παιδιά! Καλωσορίσατε σε ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα της χρονιάς! Στον τελευταίο αγώνα του Τζον Ρόουζ!».

Με αυτά τα λόγια ο παρουσιαστής του αποψινού ματς, που στεκόταν στη μέση του ρινγκ, ξεσήκωσε ένα ολόκληρο στάδιο, κάνοντάς τον ίδιο του τον εαυτό να φανεί σαν έναν σπουδαίο στρατηγό που ετοιμάζει τους πιστούς στρατιώτες του πριν από μία μεγάλη μάχη. Μετά τα πρώτα ζητοκραυγάσματα συνέχισε με ακόμα πιο δυνατή φωνή «Ας υποδεχτούμε στην αριστερή γωνία τον παγκόσμιο πρωταθλητή kick boxing στην κατηγορία ελαφριών βαρέων βαρών με ύψος ένα μέτρο και εννενηνταδύο εκατοστά και βάρος 81 κιλά, από το Bronx, Τζον Ρόουζ!». Τώρα το πλήθος ήταν ακόμα πιο ενθουσιασμένο από πριν με το στάδιο να πάλλεται ρυθμικά στο επίθετο του πρωταθλητή. Με τις καμπάνες να χτυπάνε στα μεγάφωνα, καθώς έπαιζε το τραγούδι «Hells Bells» των AC/DC, ο Τζον Ρόουζ με την άσπρη του ρόμπα έκανε την είσοδο του στο στάδιο και αφού του έγινε ο τυπικός έλεγχος από τον διαιτητή, μπήκε στο ρινγκ μένοντας αυτή τη φορά μόνο με το κόκκινο σορτσάκι του. Δεν προχώρησε σε κάποια κίνηση προς το κοινό για να το ξεσηκώσει, απλά σήκωσε το χέρι του ως ένδειξη ευχαριστίας και έκατσε στην αριστερή του γωνία. Ο παρουσιαστής χωρίς να σταματήσει τον ενθουσιασμό που ακολούθησε, κινήθηκε στην παρουσίαση της δεξιάς γωνίας όπου ήταν έτοιμη να υποδεχθεί τον Αλφόνσο Βελάσκο. «Στη δεξιά γωνία, με ύψος ένα μέτρο και εννενηντατρία εκατοστά και βάρος 81 κιλά, ο διεκδικητής του αποψινού τίτλου που έρχεται από την Κολομβία, Αλφόνσο Βελάσκο!». Αυτή τη φορά το κοινό δεν χειροκρότησε τόσο ζεστά, ενώ ακούστηκαν και κάποια γιουχαρίσματα από το βάθος του γηπέδου. Αυτό φυσικά δεν έδειχνε να πτοεί τον Αλφόνσο Βελάσκο, καθώς κινούταν με σταθερά και αποφασιστικά βήματα προς το ρινγκ με τη μελωδία του «The Fight Song» του Marilyn Manson, να φτάνει στα αυτιά του. Το μαύρο μπουρνούζι του με τα χρυσά γράμματα, έπεσε στο δάπεδο του ρινγκ σαν να πέφτει κάποιος αντίπαλος του από νοκ άουτ, και το μπλε σκούρο του σορτσάκι με τις πιο σκούρες μεγάλες πλάτες έκαναν αισθητή την παρουσία τους. Δείχνοντας τον Ρόουζ με το δάχτυλο του και κάνοντας του νόημα ότι θα πεθάνει, φέρνοντας τον αντίχειρα γύρω από τον λαιμό, έβαλε φωτιά σε όλο το στάδιο που αυτή τη φορά είχε σηκωθεί όρθιο.

Στο κοινό μπορούσες να παρατηρήσεις πολλούς και διαφορετικούς τύπους ανθρώπων. Στην μπροστινή σειρά κυρίως έβρισκες φάτσες επιχειρηματιών, οι οποίοι είχαν συνήθως σχέση με τον χώρο και πάντα τους έβρισκες να κρατούν στο ένα χέρι το χοντρό τους πούρο και στο άλλο κάποια νεαρή κοπέλα που τους συνόδευε. Σε εκείνη τη σειρά βρισκόταν επίσης και τα συγγενικά πρόσωπα των δύο πυγμάχων με τον Τζέιμς Ρόουζ να ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος. Στην πίσω αμέσως σειρά, έβλεπε κανείς κάποιους καλοντυμένους ανθρώπους, που είτε ήταν δημοσιογράφοι, είτε λάτρεις τους αθλήματος, είτε άνθρωποι που στοιχημάτιζαν για το αποψινό ματς. Όσο ανέβαιναν οι σειρές, τα πρόσωπα που εμφανίζονταν έδειχναν πιο παθιασμένα με το άθλημα και ειδικά με το αποψινό ματς. Αυτό συνέβαινε, διότι στις παραπάνω θέσεις καθόντουσαν άτομα τα οποία αγαπούσαν αυτό το άθλημα, υποστήριζαν έναν από τους δύο αποψινούς διεκδικητές και είχαν έρθει για να διασκεδάσουν βλέποντας μπουνιές, κλωτσιές και αρκετό αίμα.

Fight Outside The BoxDonde viven las historias. Descúbrelo ahora