Ο γδούπος της πηχτής μάζας που έπεφτε στο μεταλλικό δίσκο, φανέρωνε την όχι και τόσο καλή ποιότητα του φαγητού που σέρβιραν τα μαγειρεία των φυλακών "Vernon C. Bain". Το μενού σήμερα διέθετε πουρέ από γλυκοπατάτα με χοιρινό κρέας κονσέρβας. Το κυρίως πιάτο συνοδευόταν από ένα μήλο και λίγο ψωμί από καλαμποκάλευρο, ενώ το μαρούλι αποτελούσε την πρασινάδα του γεύματος. Στην αποκρουστική εικόνα του πουρέ στάθηκε για λίγο ο Τζέιμς Ρόουζ, όσο η εύσωμη μαγείρισσα με τα μαύρα μαλλιά και το παχύ σώμα του έκανε νόημα να συνεχίσει την πορεία του και να μην καθυστερεί την ουρά των τροφίμων που περίμεναν να πάρουν και εκείνοι τη δική τους μερίδα. Ο Τζέιμς έφυγε από τον όχλο και όντας άγνωστος ακόμα στους υπόλοιπους, καθώς ήταν η πρώτη μέρα του στις φυλακές, πήγε σε μία γωνία να απολαύσει αυτό το πρώτο του γεύμα. Ούτε ο Στιβ δεν ήταν εκεί να τον παροτρύνει να φάει αυτόν τον πουρέ που ήταν περίπου το ίδιο σκληρός με το χοιρινό κονσέρβας, διότι ο συγκάτοικός του είχε πάει στο γραφείο της διεύθυνσης και ακόμη δεν είχε γυρίσει από εκεί. Η πρώτη μπουκιά ήταν βασανιστική. Ο άγευστος πουρές γινόταν ένα με το σκληρό κομμάτι κρέατος και σαν μια μικρή σφαιρική μάζα ακολουθούσε το δρόμο του οισοφάγου για να καταλήξει στο στομάχι. Αφού περίμενε λίγο, ήξερε ότι πρέπει να φάει και δεύτερη μπουκιά, γιατί στην φυλακή η ασιτία και η αδυναμία δεν θα ήταν και ο καλύτερος σύμμαχος του. Και η δεύτερη μπουκιά όμως έφερνε τα ίδια αποτελέσματα και το να προσθέσει λίγο μαρούλι στο στόμα του, για να γλιστρήσει καλύτερα, δεν έδειχνε να βοηθάει την όλη κατάσταση.
Τότε, ένα χέρι σαν απομηχανής θεός τον έπιασε από τον ώμο και πρόσθεσε στο σιδερένιο τραπέζι, ένα μπουκάλι με ανθρακούχο νερό. «Ανθρακούχο νερό είναι το μυστικό» είπε ο Στιβ που εμφανίστηκε να σώσει την κατάσταση. «Ανθρακούχο νερό μαζί με κάθε μπουκιά όταν βλέπεις στο μενού πουρέ γλυκοπατάτας με χοιρινό κονσέρβας» συνέχισε τη στιγμή που καθόταν απέναντι από τον Τζέιμς και τον παρατηρούσε να παλεύει να καταπιεί τη μπουκιά του. Το ερυθρό χρώμα ήρθε για λίγο στο πρόσωπο του Τζέιμς, ο οποίος έδειχνε να πνίγεται, αλλά η συμβουλή του συγκατοίκου του τον έσωσε. Από την άλλη ο Στιβ δεν έδειχνε να δυσκολεύεται τόσο. Εφαρμόζοντας αυτά που προείπε, έδειχνε να κατεβάζει το φαγητό του λες και ήταν το πιο γευστικό γεύμα που του είχαν προσφέρει εδώ και χρόνια. Αυτό έκανε εντύπωση στον Τζέιμς, αλλά κατάλαβε ευθύς αμέσως ότι η εμπειρία του από αυτό το φαγητό δεν παραξένευε πλέον τον Στιβ ούτε στη γεύση ούτε στην όψη. Οι δύο άντρες έμειναν για λίγο αμίλητοι με τον Τζέιμς να κοιτάει γύρω του παρατηρώντας τους υπόλοιπους φυλακισμένους των φυλακών "Vernon C. Bain". Κάποιοι έπιασαν το βλέμμα του να τους σκανάρει και ανταπέδωσαν τις ματιές προς το πρόσωπο του. Κάποιοι άλλοι απλά συνέχιζαν το φαγητό τους ή τη συζήτηση που είχαν ξεκινήσει με τους υπόλοιπους που καθόταν στο ίδιο τραπέζι.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fight Outside The Box
AventuraΟ Τζόν Ρόουζ είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατηγορία ελαφριών βαρέων βαρών του kick boxing. Ο γιος του, Τζέιμς Ρόουζ, είναι ο καλύτερος του μαθητής. Η τύχη όμως δεν είναι ίδια για όλα τα μέλη της οικογένειας Ρόουζ. Ο Τζόν ετοιμάζεται να δώσει...