#4 op tournee

228 3 10
                                    

Leon
We zijn nu aan het repeteren in art rebel. Het gaat wel goed. We moeten nog wel even wat dingetjes aanpassen maar dat komt nog. We zijn nu bezig met een nieuw nummer. We zij er nog niet helemaal uit hoe het gaat heten. Als we net klaar zijn met het nieuwe nummer komen Violetta en Lucinda binnen.

V: Leon kan ik je even spreken?
Vraagt ze een beetje boos.
L: ja tuurlijk. Jongens even pauze.
We lopen even naar een plekje om te praten

L: wat is er?
V: ik heb je vandaag 2x gebeld maar je kan niet op
L: oh sorry ik had mijn telefoon bij mijn tas gelegd. En door de muziek hoorde ik hem niet.
V: oké het is al goed.
L: maar waarover wilde je me spreken?
V: ja mijn vader en Angie willen met z'n alle op vakantie... zou je mee willen? We gaan volgende week.
L: ik zou heel graag mee willen maar we gaan met de band op tournee.
V: WAT?
L: het spijt me schat

En ze loopt weg. Ik ben naar niet achter haar aan gegaan.
De jongens en lucinda zagen het. Lucinda is achter haar aangegaan. Even meiden onder elkaar keek me het beste wat ze nodig heeft.

Violetta
Ik ben boos en verdrietig tegelijk. Leon kan niet mee op vakantie. Dat had me zo leuk geleken. Maar dat gaat dus nu niet meer door. Ik hoor een bekende stem achter me. Het komt steeds dichterbij. Ik draai me om en zie Lucinda. Ik baal nog steeds als een stekker. Ik laat het merken want ze komt er toch achter.

Lu: gaat het?
V:vraag je dat serieus?
Lu: ja. Nee. 😕 leon kan niet mee he?
V: hoe weet jij dat?
Lu: federico kon ook niet. Ik had hem gebeld. Vanochtend.
V: dus jij wist er al van en je zei niets?!
Lu: Violetta luister. Ik vind het ook niet leuk. Maar we kunnen er toch met z'n tweeën iets leuks van maken? En met je vader en Angie?
V: ja da's waar. We maken er iets leuks van met z'n vieren.
Lu: zullen we terug gaan?
V: nee ik ga liever naar huis.
Lu: oké. Kom

Hallo lezers weer een nieuw hoofdstuk. Hoop dat jullie het leuk vinden

V:

Hoe Overleeft Violetta.... De Vakantie Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu