Violetta
Terwijl Leon ineens op zijn linker knie zit en zingt weet ik niet wat ik moet denken. Is hij aan het doen wat ik denk dat hij aan het doen is
Het is wel echt een schatje. Mijn schatje. Als hij stopt met denken en zingen, zeg ik voor hij iets kan zeggen...
V: Leon, wat is dit?
L: Violetta Castillo, we zijn samen door de hel geweest, maar we kwamen altijd weer bij elkaar. Jij bent de enige persoon met wie ik de rest van mijn leven wil doorbrengen. En daarom vraag ik... Violetta,wil je met me trouwen?
V: Leon, meen je dat?
L: ja... Ik kan mijn leven zonder jou niet voorstellen.
V: ik ook niet zonder jou. En ik zou heel graag jouw achternaam willen dragen.
Ik ga van het bankje af en kus hem gepassioneerd. En als we uit die zoen komen schuift hij de ring om mijn vinger, en pakken elkaar stevig vast. Ik kan net geloven dat Leon en ik nu verloofd zijn. Maar daar wil ik niet aan denken. Dit moment vergeet ik nooit meer!
En het wordt nog leuker! Want ik moet hem ook iets vertellen. Namelijk dat ik zwanger ben!
Maar dit is nog niet het goede moment. Ik wil eerst even van dit moment genieten dat we zijn verloofd.
Leon
Nu ik op een knie zit voor Violetta en heb 'Marry me' van Jason Derulo heb gezongen, besef ik dat ik niet droom en dat ik het echt aan het doen ben. Dus ik ga er helemaal voor. Ik wil dit al zo lang doen. Maar ik wist nooit het juiste moment. En die is nu eindelijk aangebroken.
Ik spreek vanuit het diepste van mijn hart. En na ik haar gevraagd heb, ik had ook niet anders verwacht dat ze JA zou zeggen. Oke, ze zei niet letterlijk ja maar als ze zegt dat ze graag jouw achternaam wilt dragen dan zegt ze in andere woorden. En dat vind ik denk ik mooier dan 'ja ik wil.'
Ze komt dichterbij en kust me gepassioneerd. Als we uit elkaar komen schuif ik haar de ring om haar vinger.
En we genieten van dit onvergetelijk moment.
JE LEEST
Hoe Overleeft Violetta.... De Vakantie
FanfictionDit verhaal gaat over violetta en haar vrienden. Het is lente/zomer. Herman, Angie en Lucinda gaan mee op vakantie. Maar Leon... hij gaat helaas niet mee. Hij is met de band op tournee. En ze hebben daar achter aan een weekendje weg gepland. Hoe gaa...