#8 ongeluk

212 3 0
                                    

L: vera wat doe jij hier?
Ve: ik ben hier met een vriendin. En ik wist dat jullie hier ook zouden zijn.
L: dus je bent hier niet zodat je met ons kunt werken?
Ve: nee natuurlijk niet. Ik ben hier met een oude schoolvriendin. Dus ik ga weer. Ik zie je nog wel. Doei
L: doei. Wel vreemd maar ja zullen we met z'n allen wat gaan eten?
F: ja. Ik haal jongens wel.
L: is goed.

1 1/2 weken later...
Violetta 9:00

We blijven vandaag op de camping. Gisteren zijn we naar een dorpje geweest. Het was prachtig. We kwamen een super leuk winkeltje tegen. Daar hebben we een halfuur rond gelopen. Ik heb een armbandje voor leon en mij gekocht. Met onze namen er in Met een hartje. Ik hoop dat hij het leuk vind. Maar goed ik ben wat aan het lopen over het terrein. Ik kijk even niet uit. En daar lig ik dan op de grond.

Lucinda
Waar is Violetta? Ze is best lang weg. Ik wacht nog 2 minuten als ze er dan niet is ga ik d'r zoeken.

3minuten later...
Ik kijk op mijn telefoon. Het is al weer 3minuten verder! Ik ga d'r zoeken. Ik zeg dat ik ben zoeken en ga dan het hele terrein af. Tot ik iemand zie liggen op de stoep net buiten het hek. Het is Violetta!
Lu: ohnee!
Ik ren er voorzichtig heen. Ze is bewusteloos. En gewond. Ik bel Herman.

*begin tel gesprek* H: hallo lucinda waarom bel je?Lu: ik heb violetta gevonden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*begin tel gesprek*
H: hallo lucinda waarom bel je?
Lu: ik heb violetta gevonden.
H: waar?
Lu: net buiten het hek. Ze is gewond. En bewusteloos.
H: ik kom er meteen aan!

*einde tel gesprek.*

Ze is nog niet bij. Ik blijf hopen. En alles wat nodig is als iemand bewusteloos ligt. Had ik al gedaan.
(Herman is er ondertussen aangekomen met Angie.
H: lucinda bel een ambulance.
L: oké.
H: meisje toch. Het komt allemaal goed. Dat beloof ik.

15minuten later in het ziekenhuis.

Herman
We zitten te wachten in de hal op nieuws. Ik denk dat ik leon maar even ga inlichten.
H: ik ga even een telefoontje plegen.
A: wie ga bellen?
H: degene die hier ook moet zijn.
A: Leon?
H: 😏 ja

Leon
L: vera wat doe je? Je weet dat ik met Violetta ben.
Ve: ja je hebt gelijk. Maar ik vind je leuk.
L: dat heb ik gemerkt, ja.

Mijn telefoon gaat af.
L: deze moet ik even nemen.

*begin tel gesprek*
L: hallo Herman is alles oké?
H: nee helaas niet.
L: is er iets met Violetta?
H: Leon, we zijn in het ziekenhuis. Ze heeft een ongeluk gehad.
L: wat?! 😦
H: waar ben je?
L: in het park.
H: oke ik kom je wel halen.
L: oké tot zo.
H: tot zo.
*einde tel gesprek*

Hoe loopt dit af? Ik heb al wel een idee maar dat ga ik jullie vertellen in het volgende deel.

Hoe Overleeft Violetta.... De Vakantie Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu