Angie
Ik hang op. Ik wil Violetta nu niet lastig vallen met mijn problemen. Ze is met Leon en ik hoorde dat het een van de belangrijkste en romantische is om nooit meer te vergeten. Dus... Maar ik weet al wat ze zou zeggen. Ze zou zeggen dat ik met Pablo moet gaan praten. Weet je ze heeft gelijk. Ik moet met hem praten. Ik ga nu met hem praten. Ik vind het niet leuk dat we ruzie hebben. Ik loop terug naar de studio.
Als ik de studio in loop zie ik Alberto. Ik vraag of hij weet waar Pablo is. Hij antwoord met 'in de lerarenkamer,'
In de lerarenkamer tref ik ook Gregorio en Herman aan.
A: Herman! Gregorio!
H: Angie, wat fijn dat ik je zie want ik wilde je net bellen. Om te praten
A: waarover?
H: over Violetta
V: is er iets met Violetta?
H: nee, in iedergeval ik weet niks. Ik heb haar de hele dag niet gezien en niks van haar gehoord. Weet jij iets?
A: ik weet dat ze op date is met...Voor ik mijn zin kan afmaken, onderbreekt Herman.
H: Leon?
A: ja! Wie anders?
H: Diego, Clemant... Tomas!
A: nee met Leon. Maak je geen zorgen. Je weet dat Leon een goede jongen is. Maar ik heb violetta even gesproken via de telefoon. Ik wilde even haar advies over iets...
H: waarover?
A: daarvoor kwam ik binnen eigenlijk...
P: wilde je met mij praten?
A: ja, kan dat?
H: tuurlijk... Ik laat jullie alleen.
A: Gregorio?
G: wat?
A: wil je ons even alleen laten?
G: ja, ik ga weer naar Art Rebel.
P: okéEn Herman en Gregorio lopen de lerarenkamer uit.
P: waarover wilde je praten?
A: over ons. Over dat je gedoe tissen ons. Het spijt me dat ik zo tegen je deed vanochtend.
P: nee, ik moet sorry zeggen. Ik was de laatste tijd alleen maar met mezelf bezig. Ik vertelde al mijn problemen aan jou en ik luisterde niet eens naar de jouwe. En dat spijt me.
A: het is je vergeven
P: echt waar?
A: ja echt waar.En ik geef hem een goede knuffel
Dit was niet de bedoeling om in het verhaal te laten zien. Maar ik had vulling nodig... Dit is btw een van de laatste. Er komt een vervolg verhaal. Dat verzeker ik jullie
JE LEEST
Hoe Overleeft Violetta.... De Vakantie
FanfictionDit verhaal gaat over violetta en haar vrienden. Het is lente/zomer. Herman, Angie en Lucinda gaan mee op vakantie. Maar Leon... hij gaat helaas niet mee. Hij is met de band op tournee. En ze hebben daar achter aan een weekendje weg gepland. Hoe gaa...