Angie
Ik loop de studio uit. Ik heb het allemaal even gehad, al vond ik het wel leuk in de les, elke les is leuk als er geen discussies of ruzies ontstaan. Ik loop een richting huis en kom Roberto tegen.
R: Angie!
A: Roberto, ben je nou gitaar aan het spelen?
R: nee, ik heb net wat gespeeld met Alberto maar die moest les gaan geven.
A: aah oke...mag ik?
R: ja tuurlijk...
Ik probeer Quiero te spelen, maar het lukt niet.
R: Angie, gaat alles goed?
A: nee, ik kan er niet meer tegen. Pablo die me niet meer ziet staan en aam zichzelf denkt. En dan als ik me zo voel dan praat ik altijd met Violetta, ze maakt me altijd weer blij. Maar Lucinda vertelde me dat ze een romantische date heeft met Leon. Dus ik mocht ze niet bellen...
R: welk lied wilde je net spelen?
A: Quiero
R: probeer het nog een keer...
A: oke dan..
En ik begin Quiero te spelen zonder mislukkingen. Na het eerste couplet hoor ik mijn telefoon. Ik stop met gitaar spelen en zie dat Violetta me belt.
A: het is Violetta...
R: ik laat je wel alleen.
A: dankjewel Roberto.
Ik neem op.
A: heyy Violetta!
V: Angie, hoe gaat het?
A: mwa... niet zo goed. Ben je nu niet met Leon?
V: ja, ik ben nu met Leon maar Lucinda belde me. Ze vertelde dat jij me wilde bellen maar dat je dat niet beter niet kon doen om mijn date met Leon te onderbreken. Ofzo zei ze.
A: oke...
V: Lucinda vertelde ook dat jij en Pablo niet met elkaar praten... wat is er gebeurd?
A: ik kan er niet meer tegen. Pablo die me niet meer ziet staan en aan zichzelf denkt.
V: ik snap het niet. Waarom denkt ie aan zichzelf?
A: hij verteld me niets meer. En we doen niets meer samen net als vroeger. En daarnet na de les wilde hij ineens weer met me praten. Ik ben weggegaan. Ik had er geen zin in.
V: oke... ik weet even niet wat ik moet doen. ik moet je ook wat vertellen, Angie.
A: wat dan?
V: ik heb het Leon net ook verteld. Ik wil je niet laten schrikken maar ik ben—
Violetta
Leon schud 'Nee'. Hij heeft gelijk ik moet het haar persoonlijk vertellen.
A: je bent wat?
V: niks, dit is iets wat ik je persoonlijk moet vertellen. Weet je wat ik vertel het je morgen. Leon en ik hebben plannen met de rest van de club.
A: oke, ik ga hangen dan kunnen jullie verder met jullie date.
V: nee joh! Als je erover wilt praten wat er met Pablo is dan wil ik graag luisteren.
A: nee, het is belangrijk dat jij nu samen tijd doorbrengt met Leon. Veel plezier nog samen. En vanavond ook met z'n allen.
V: Angie...
En ze hangt op.
JE LEEST
Hoe Overleeft Violetta.... De Vakantie
FanfictionDit verhaal gaat over violetta en haar vrienden. Het is lente/zomer. Herman, Angie en Lucinda gaan mee op vakantie. Maar Leon... hij gaat helaas niet mee. Hij is met de band op tournee. En ze hebben daar achter aan een weekendje weg gepland. Hoe gaa...