1. Eerste ontmoeting

16 0 0
                                    

Het begon in het huis van de familie Cloak. De familie hield van iedereen behalve de buren. Ze haten de buren. De familie Salt mag de buren ook niet. Ze haten elkaar al zo lang dat ze niet eens meer weten waarom ze elkaar niet mogen, maar de kinderen Sven en Iris kennen elkaar nog niet. Omdat ze van hun ouders niet met elkaar mogen praten.
Toen de familie Cloak naar een feest ging wisten ze niet dat de andere familie naar het de feest ging. Ze kwamen elkaar tegen en er viel een grote stilte. Sven wilde "hoi" zeggen. Maar zijn moeder dacht daar anders over en snauwde " als je dat maar laat jongen". Sven die houd zijn woorden voor zich en kijkt Iris alleen aan. Zij kijkt in zijn ogen en denkt "wie is dat nou weer?"
Als haar vader boos zegt: buurman! Wist Iris het zeker het was de buurjongen. Die zij nog niet kende.

De familie's staan elkaar nog steeds afkeurend aan te kijken. Het feest ging verder maar het bleef ongemakkelijk. Naar maten de avond verder ging dacht Iris: "zal ik eens met de buurjongen gaan praten". Het erge was dat ze zijn naam niet eens wist.

Ze loopt naar hem toe en zegt: loop je even met mij mee. Ik zal je zo vertellen waarom.
Sven liep achter haar aan naar buiten. Iris stopt opeens met lopen en vraagt "hoe heet je eigenlijk?". Sven antwoord: Sven. Ze raakte aan de praat en vonden elkaar best aardig dus ze spraken af hoe ze dat gingen doen zagen ze dan wel.

Secret LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu