Medyadaki Demacia ve Noxus
Garen Crowguard
"Geliyorlar!!"
"Muhafızlar Prensi saraya götürün"
Yine beni korumasından bıktım ya ben o tüm savunma derslerini boşa mı aldım? "Baba yaa gitmek istemiyorum" Tabi ben bunu söylediğimde babam sinirli yüzünü takınıp bana baktı ben de hemen gözlerimi büyüttüm tıpkı ponçik bir köpek yavrusuymuşum gibi hayal ettim kendimi yüzü yumuşar gibi oldu Ahh hadi ama kim bu yüze dayanabilir ki zaten. Babam gözlerini devirdi "Pekala ama muhafızların arasında kalman şartıyla" İşte benim babam ya "Yeee babaların bir tanesi" Babam bir anda sinirle bana döndü "Öhöhö şey yani teşekkür ederim Kralım! "
Bu arada kendimden bahsetmeyi unuttum Ben Demacia'nın Yakışıklı Prensi, Kralın Tek Oğlu, Tahtın Varisi, yakışıklıyım demiş miydim ben ya ? ahaha tamam çok uzattım biliyorumm benim adım Garen
Crowguard
Şuanda nerede miyiz ? Arka bahçede desem inanır mısınız? Hahaha tamam tamam avlanıyoruz. Eh işte Koskoca Bir Şehirde Kralsanız böyle şeyler yapmanız pek te olağan dışı değil ama hep nedense ben karşımıza istemediğimiz yaratıklar çıktığında saraya gönderiliyorum tabi bu sefer şansım yaver gitti. Çenem düştü yine neyse ben şu yaratığın yakalanışını izlemeye devam edeyim.
***
Katarina Du Couteau
"Hadi ama bir işi de bensiz becerin"
Şu beceriksiz avcılar yüzünden yine iş bana kaldı. Hey dur bir dakika bu karşımdaki de ne ? daha önce böyle bir yaratık görmemiştim. "Dionysos bu yaratık hakkında ne biliyorsun?" dedim hemen şaşkınlığımı gizleyerek. " Leydim o bir Ej.." Oha be az önce yaratığın azından alev mi çıkmıştı?
"Kızım Katarina iyi misin? Bizi çok korkuttun" Demişti annem o rahatlatıcı sesiyle. Gözlerimi yavaşça açtığımda sarayda olduğumu fark ettim. Hemen doğruldum "Of sırtım.. Ne zamandır uyuyorum?"
Annemin biranda yüzü değişti "Yaklaşık 1 saattir" peki niye sanki çivilerin üzerinde uyumuşum gibi geliyor oysaki kendi yatağımda uyuyordum. "Biri bana ne olduğunu anlatacak mı artık?" dedim.
Sesimdeki sinir belli olacak ki Dionysos hemen anlatmaya başladı. "Leydim avlamaya çalıştığımız yaratık o o bir Ejderhaydı ve çıkardığı alev yüzünden kafanızı fena çarptınız bizde apar topar sizi saraya getirmek zorunda kaldık" Ne o rüya değil miydi ya, öyle bir yaratık gerçekten var mıydı peki neden Ejderhalar hakkın bir bilgim yok? Ah evet ya çünkü o sıkıcı adamın söyledikleri şey bir kulağımdan girip diğerinden çıkıyordu. Ya kim dinlerdi ki o deli suratlı adamı.
Bu arada benim adım Katarina Du Couteau Noxusta ki tek Savaşçı Kadın. E tabi bir de annem var ama şuanda savaşması için bir neden yok bu yüzden sadece sarayda oturup babam yokken onun işlerini yapıyor. Benim mi ? Benim savaşma nedenim yok sadece aksiyonu seviyorum o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderin Kanı - Lissandra'nın Öcü
FantasyEski bir düşman tekrar dirilirse ne olur ? Öldürülmeden önce edilen yemin gerçekleşiyor. Henüz birbirlilerini tanımayan 4 genç edilen bu yeminin kurbanı olmadan işin içinden çıkıp dünyayı bir kez daha kötülerin elinden ku...