Bölüm 9

14 3 2
                                    

Darius Chief Wrangler

Şafak söküyordu, biran önce hazırlanıp yola koyulmamız lazımdı ama birileri hala uykusunu alamamıştı. Oysaki saatlerce uyudu. Sanırsam seslenmem lazım "Garen artık uyanman gerekiyor." diyerek bir kaç kez omzunu sarstım ama uyanacak gibi durmuyordu. Odanın kapıları bir anda açıldı ve "Garen Crownguard derhal yataktan kalkıyorsun" diye kükremişti kapıdaki Kraliçe. Garen neye uğradığını anlayamadan yerinden sıçradı ve kafasını yatağının başlığına çarptı, daha sonra acı dolu bir çığlık attı. "Auch.. Anne ne oluyor yahu ah kafam, kafam çok ağrıyor. Neden bir anda öyle bağırdın ki?" Hala toparlanamamıştı. "Garen güneş doğmak üzere, hazırlanıp yola çıkmanız gerekiyor. Yolunuz çok uzun olacak umarım bunun farkındasındır" dedi Bu sefer Kraliçe olan Garen'in annesi. Oldukça etkileyici bir sesle "Kraliçem izninizle ben yardımcı olabilirim " Öneride bulundu Kraliçe'nin arkasındaki adını henüz bilmediğim, genç ve bir o kadar uzun boylu olan şahıs. "Ah teşekkür ederim Jayce. Biran önce toparlanmalarına yardımcı olup aşağıda hazır bir şekilde bekleyin ben atlarınızı hazırlatacağım" diyerek aramızdan ayrıldı Kraliçe. Bu arada bu gencin adını öğrenmiş bulundum. "Merhabalar" diyerek elini uzattı "Ben Jayce, Sarayın Savunmasıyla görevli Komutan Jayce OcaenSpear" vay canına gözleri soy adı gibi mızrak atıyordu resmen, Düşüncelerimden sıyrılıp hemen kendimi taktim ettim " Be-ben de Darius Chief Wrangler, tanıştığımıza memnun oldum" sanırsam az önce kekeledim. Heyecanlandığım zaman cidden böyle yapmam çok sinir bozucu bir şey "Yüzünüz mü kızardı yoksa bana mı öyle geldi" ah bir de bu yok mu domates oldum kesin hemen boğazımı temizleyip Garen'a seslendim " Garen, artık hazırlanman gerekiyor hadi" Gözlerinin hala üstüme olduğunu hissediyordum, çok tuhaf bir histi. Nihayet işini bitirmişti. "Tamamdır ben hazırım artık aşağıya, annemin yanına inebiliriz öyle değil mi ? " diye sırıtmıştı o mükemmel gülüşü ile. "Elbette Prensim. Ben hemen arkanızdan geliyorum" diyerek sırıttı. "Hadi gel Darius"

Garen Crownguard

Aşağıya indiğimiz zaman Komutan Jayce hemen arkamızdan geliyordu. "Nihayet gelebildiniz. Atlarınız hazır, artık yola koyulabilirsiniz." dedi Annem "Kraliçem hala aklımda bir sürü soru var, bunların cevaplarını henüz bulamadım." kafamın içinde ardı peşi sıra bir sürü soru geliyordu ama hepsini bir anda soramazdım "O yüzden şuan tek bir şey sormak istiyorum." " Elbette sorabilirsin Garen" evet, evet kesinlikle bunu sormalıyım. "Aradığım şeyi bulacak mıyım?" Bir umut annemin beni anlayabileceğini düşünerek sordum bu soruyu. " Evet oğlum bulacaksın evet." Gülümsemişti. Ben de gülümsedikten sonra bineceğim atın yanına gittim. Beyaz bir attı ama yelesinde mavimsi bir leke vardı. Gökyüzü gibi. Eyerinden tutup atladım ata ve artık tamamen hazırdık. Diğerleride binmişti.Bu arada Ben sadece Darius ile yola çıkacaktık sanıyordum. Komutan Jayce de nereden çıktı. Hiç bir fikrim yok. "Baban ikinizi koruması için görevlendirdi" dedi annem, yerimden sıçramama neden olarak. "Kabalığımın kusuruna bakmayın Prensim. Size söylemeyi unuttum. Kralamız Sizi ve Darius'u korumam adına beni görevlendirdi." Darius'a bakarken göz mü kırpmıştı o, her neyse kafamı bunu düşünerek bir soruya daha yer ayıramazdım. "Pekala o halde yola çıkalım." dedim. Önden Jayce atını sürdü ve sırayla asma köprüden geçip, Kalenin çıkışına doğru ilerledik. Dışarısı oldukça serindi, bu yüzden annem her birimize pelerin hazırlatmıştı. Benim kisi gece mavisi renginde diz bir pelerindi. Darius'un ki kan kırmızısı ve Komutan Jayce'nin ki ise yeşil rengindeydi. Pelerinler bizi sıcak tutacaktı ama şimdilik.

Ve 4 savaşçıcan 2 si yola koyulmuştu, yanlarındaki koruyucu ile. Kehanet gerçekleşiyordu. Bilmiyordu kimse ne olacağını ama Her şey yolundaydı, tabi şimdilik. Kahramanlarımızı büyük bir macera bekliyordu. Uçsuz bucaksız bir yolculuk, derin mi derin duygular, acılar, kayıplar. Hepsi zamanı geldiği gibi yaşanacaktı.Şimdi hiç birinden habersiz bir şekilde Kuzeye yol almışlardı Genç Kahramanlarımız.



Merhaba Civciv Geri Döndü. Umarım Bu sefer Devam ettirebilirim. Her gün Yazmaya çalışacağım. :) Takipte kalıın :P :P

_Blue_Night_ sana itafen (:  kendinize cici bakııın

  Medyadaki Komutan Jayce


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ejderin Kanı - Lissandra'nın ÖcüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin