Ejderin Kanı 'nın Önceki Bölümünde
"Kata, Kata kızım uyan hadi acele etmemiz gerekiyor çabuk hadi."
"Hadi Katarina acele et önden ben gideceğim, sen de kimseye görünmeden gel aramızda mesafe bırakmayı unutma."
"Ne o, ne düşünüyorsun öyle?" "Bu kadar korkacağını bilsem gelirken ses çıkartırdım"
"Yok ya ben şey korkmadım ki. Bir anlık refleks işte "
"Unicornlar istediği şekilde hareket ederler. Onları zorla bir yere götüremezsin, Katarina "
Hadi acele et. Kraliçe Emilia bizi bekliyor.
"Ahaah çok komiksin. Bak kim geldi."
"Evet haklıydın, bizi takip etmiş."
"Yakında Katarina, yakında öğreneceksin
"Ta-tamam Lux.
Luxanna Crownguard
"Hoşgeldiniz Kraliçem, sizde hoş geldiniz Katarina ve Luxanna."
Buraya daha önce gelmiştim. Eğer bir şey öğrenmek veya geleceğe dair bir şey öğrenmek istiyorsanız buraya gelirdiniz. Lakin Kraliçe Emilia ne öğrenmek istiyorduki, buraya gelmek istedi. Katarina'nın buraya gelmesini istediğine göre büyük olasılıkla Kata ile ilgili bir durum var. Çok fazla düşündüm sanırsam Katarina'nın beni dürtmesi ile kendime geldim. "Ne oldu? kapıdan içeri girdikten hemen sonra bir daldın gittin. Sanki bir şeye kafan takılmış gibi." 'Evet hemde sana takılı' içimden geçenleri henüz ona söylemem. O doğduğundan bu zamana kadar onu izliyorum. 'Benim Küçük Kahramanım.' "Ah pardon kusura bakma burası biraz ürkütücü de"
Al işte kıza korkak göründük, iyi mi..
"Hahaha Sen, Luxanna. Buradan mı korkuyorsun? " Evet kızın önünde karizmayı yerle bir ettik aferin sana Lux. Dur bakalım daha sen Katarina sen dur "Aslında buradan değil.Bulunduğumuz durumdan korkuyorum." dediğimde Katarina'nın bakışları değişmişti. Galiba karizmayı kurtardım. Yani şimdi kızın benim hakkımda değişik düşünceleri olsun istemem. "Ne varki bulunduğumuz durumda, annem bu yaşlı kadına bir şeyler sormak için hep giderdi." Elbette gelecek buradaki o yaşlı kadın Apollo'nun Kahini Defnie. "Hmmm bakalım bu sefer ne öğrenecek. Hiç bu durum seni rahatsız etmedi mi Kata ? Yani duymak istemediğin şeyi duyarsan ne olur. hiç düşünmedin mi ?" "O yönden hiç düşünmedim.Şimdi sen söyleyince benimde tüylerim diken diken olmadı değil." biz konuşmaya dalmışken çoktan Defnie 'nin odasına gelmişiz. "Hoş geldiniz kızlar. Ben de sizi bekliyordum" "Oha işini iyi yapıyormuş bu kadın" diye atladı Katarina ardından yaşlı kadın o kadar tiz bir sesle kahkaha attıki bir an sağır olacağım sandım. "Tatlım annen geleceğinizi söylemişti, o yüzden biliyorum" Katarina'nın yüzü asılmıştı ama yinede o haliyle bile çok tatlıydı. Neyse konuyu dağıtmayalım nerede kalmıştık. "Ha şey tamam haha" "Neyse kızlar geçin oturun masada süt ve kurabiye var. Dilediğiniz kadar alabilirsiniz. "Buraya küçükken gelmemin bir diğer nedeni ise bukurabiyelerdi.Çünkü gerçekten çok lezzetliydiler. "Teşekkür ederiz Defnie Hala" dediğinde kraliçe. Kata ile ikimiz aynı anda Kraliçeye döndük. "Pardon anne sen az önce o kadına Hala mı dedin"diye sordu.Benimde cevabını merak ettiğim soruyu. "Evet 'O kadın' benim Halam" dedi 'O kadın' ı üstüne basarak söylemişti. " Haha kızım sen bakma annene, belliki sana benden bahsetmemiş." diyerek ortamı yumuşatmıştı Defnie Hala "Hayır efendim bahsetmedi" Defnie, Kraliçeye göz devirdikten sonra bana döndü "Luxanna Crownguard, ne kadar da büyümüşsün. Seni ilk gördüğümde henüz çok küçüktün. Hatta evime geldiğinde sürekli kurabiye yerdin. Bakıyorumda şuanda farklı sayılmazsın." Yani şimdi olacak iş miydi bu. Niye rezil ediyorsunki. Ne var yani alt tarafı kurabiye yiyorum. Tamam belki biraz abartmış olabilirim. Of tamam yaa çok fazla yiyorum, e ne yapayım çok lezzetlileer. "Çok lezzetliler efendim dayanamıyorum" "Evet öyledir kızım. E anlat bakalım neler yapıyorsun nasıl gidiyor. Hayatında birileri var mı ? " dedidiği zaman az kalsın kurabiyeyi bütün yutacaktım.
Yandan bir bakış ile Katarina 'yı gözetledim. sanırsam vereceğim cevabı o da bekliyor. "Hayır efendim kimse yok. Belki bir gün olur" Onlara minik kahramanımdan hoşlandığımı söyleyemezdim heralde öyle değil mi ? "Kesinlikle kızım kesinlikle olacak." diyerek göz kırptı. Benim de aynı zamanda gözlerim büyüdü çünkü onunda ileriyi gördüğünü unuttum. Yahu Kahin birisini tanıyorsunuz ve onun güçlerini unutuyorsun. Ne utanç verici bir durum ki kıpkırmızı kesildim. Neyse bu durumdan beni Kraliçe Emilia kurtardı. "Defnie Hala, buraya çok önemli bir şey için geldik. O yüzden öğrenmek istediğimiz bir şey var" Bakalım ne olacak. "Öğrenmek istediğin Nedir?" "Ejderhalar yeniden ortaya çıktı. Ejderhaların ortaya durduk yere çıkamazlar, ya bir savaş olacak ya da Li-Lis..." Kraliçe sözünü. bitiremeden, Apollon'un Kahini Defnie'nin gözleri yeşile döndü ve patlamaya başladı gözleri yerine su yeşili renginde ışık vardı. " Cezalandırılırmış olan geri gelecek ve Dünyayı tekrar tehtit edecek. Hançeri kullanan kişi, Hükmedecek Ejderhalara. Ya sonsuz ölümü yaşatacak ya da yaşamı bahşedecek."
Burada bırakacağım. Biliyorum kısa oldu ama okul yüzünden fazla vaktim olmuyor. Yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen kötü olsa bile yazın eleştirin bunlara açığım ben. Siz eleştireceksiniz ki ben de kötü yanlarımı ona göre düzelteyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderin Kanı - Lissandra'nın Öcü
FantasiEski bir düşman tekrar dirilirse ne olur ? Öldürülmeden önce edilen yemin gerçekleşiyor. Henüz birbirlilerini tanımayan 4 genç edilen bu yeminin kurbanı olmadan işin içinden çıkıp dünyayı bir kez daha kötülerin elinden ku...