Bak adam ben seni unutmak için sevmedim. Toprağın altındasın ama biliyorum beni duyuyorsun. Kurban olurum lan sana.
Sevilmemiş detaylarından sevdim seni. Bilinmemiş civarlarından bildim seni. Sapılmamış sokaklarına saptım kaç kez. Aşılmamış omuzlarına ulaştım belki. Duyulmamış sözlerinden öptüm seni. Kesilmemiş lafları işitmeden... Dudaklarının derininde buldum seni. Yazılmamış gözlerine ulaştım belki...
Ben bir adam tanıdım. Henüz yedisinde virandı. Çocukluğuna dair hatırladıkları, içindeki kız çocuğuna intihardı... Ben bir zemini ölüme inşaaladım. Ben bir adam tanıdım, henüz on dördünde uçurumdu hiçlerine dair savurdukları kendi hayallerinin sonbaharıydı. Ben bir iklimi harladım. Ben bir adam tanıdım henüz on yedisinde çoraktı. Ömrüne dair kanadıkları, bu şehrin tüm kirine paktı. Ben bir cinayet yarattım...
Bak adam ben sevgimden eminim fakat seninkinden şüpheliyim. Suçlu görünüyorsun gözüme. Kızamıyorum, korkuyorum; gidersin diye... Ki gittin. Her şeyimiz yarım kaldı. Yarım bir aşk, yarım bir kadın, yarım bir adam... İşte biz bundan ibaretiz. Ne bir çeyrek, ne bir bütün olamadık seninle. Hatta biz diye bir şey kalmadı... Ama hak etmiştik; mutlu bir aşk, geleceğe ait masum tatlı bir ses ve yaşlanacağımız bir yuva.... Hayal oldu..
Ne sevmeye gücüm var artık ne de aşık olmaya. Ne yeni insanlarla tanışmaya halim kaldı ne de umut taşımaya. Yordu beni hayat. O güçlü kız yok artık. Elini çekti her şeyden, kabuğuna çekildi... Hayal bile kuramaz oldu. Hayallerini yıkıyorlar ki her seferinde, hayal kurmaktan korkar oldu.. Her defasında iyi olduğundan güzel sevdiğinden kaybeder mi insan? İlla sevilmek, değer bilinmek için kötü mü olmak zorundayım? Hani iyiler her zaman kazanırdı? Kötü mü olmamız lazım sevdiğimiz adam değerimizi bilsin diye? Sol yanımsın diyen adamın sol yanı acımıyor mu hiç? Bu kadar mı kalpsizsin be adam? Sol yanına dokunduğunda aklına beni getiremeyecek kadar mı kalpsizsin?
Her parçayı tek tek toplamaktan... Parçalanmayacak kadar sağlam durmaktan, tam toplandığında geri dağıtmalarından...
Aldatılmış bir kadının ne demek olduğunu bilir misin? Nasıl acı çeker hiç şahit oldun mu? Nasıl bir duygu biliyor musun sevdiğin kendinden bile çok güvendiğin insanın seni aldatması o an nasıl yıkılıyorsun. Nasıl acı çekiyorsun sen onu canından çok sevdiğin bir insan birden gidiyor yerini gözyaşları alıyor. Ne yapacağını bilmeden şaşırıyorsun elin ayağın birbirine dolaşıyor, duyguların karman çorman oluyor. Sen hala şoku atlatamamışsın. Üzerinden koca bir tır geçiyor. Sen bitmişsin ölmüşsün ama hala öldüğüne inanmıyorsun. Sonra kendine geliyorsun ve birden aldatıldığını harbiden anlıyorsun ve birden hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlıyorsun. Gittikçe hıçkırıkların gülmekle karışıyor. Zamanla yediriyor ve alışıyorsun. En kötüsü de ne biliyor musun? Nefret ediyorsun ama seviyorsun onu sevmekten utanıyorsun...
Ve unutmuş gibi yaptığım her şeyi hatırlıyorum. Biliyorum hangi acımın, hangi yarama denk düştüğünü.. İşte bir yolcu daha mutluluğa kestirmeyi ararken yolu şaşırdı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecaz Kadın (RAFLARDA)
Non-FictionMecaz bir kadın gerçek bir aşka tutulup yaşanmışlıklarla karşılaşırsa ne olur..?