BİZDEN GERİYE KALAN BU OLSUN

20 4 0
                                    

İnsandan geriye kalan ne vardır?
Güzel bir yaşanmışlıktan başka.
Hayatı güzel şeylerle yaşamak lazımdır.
Mesela hayatında herşeyin bir yeri olmalıdır ve bunun en önemliside kalbinde olandır.
Kalbinde tek bir isim tek bir sima olmalıdır,yoksa yaşanmışlıkların anlamsızdır.
İyi günlerini değilde kötü günlerini paylaştığın bir sevdiğin olmalıdır.
Ve iyi gününde kötü gününde sana destek olacak bir sevenin olmalıdır.
O zaman yaşadıkların bir anlam kazanır.
Sevginiz bakıldığında imrenilecek ve yaşanıldığında ise ikinizide incitmeyecek mertebede olmalıdır.
Ve bir sevginin en güzel yanı herşeye rağmen şükretmesini bilmektir.
Sana güzel bir eş nasip eylediği için "ALLAHIM SANA BİNLERCE KEZ HAMDOLSUN DENİLMELİDİR."
bak işte o zaman o sevgi daha çok güzelleşir.
Eş dediğin kalk namazını kıl kuranını oku diyebilen olmalıdır.
Onun sana olan saygısı evine gülücükler saçmasıdır.
Senin ise ona olan saygın,onu aldatmamak ve kimseye muhtaç kılmamaktır. İşte aşk o zaman yaşanır.
Mutluluğunuzun temeli ibadetleriniz olmalıdır;Vakti geldiğinde namazlarınızı kılmak,kuranınızı okumak ve halinize şükretmenin kıymetini bilmek,kurulan bu yuvanın huzuru için şükretmek olamalıdır.
Ve işte o zaman sizden geriye kalanın islama uygun güzel bir yaşantınızın olmasıdır.
                                          #zekican

İçimdeki "SEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin