İÇİMDE BİR YERLE ACIYOR İŞTE

12 3 0
                                    

insanın içinde biryerler acırmı acıyor işte içimde biryerler.
Hemde sebepsiz yere.daralıyorum insanlardanda hayattanda yaşamaktanda,kendi kendime hüzünleniyorum daralıyorum hani bardağa son damla düşer bardak taşar.tam olarak onun gibi son damla düşüyor taşıyorum,canım öyle bir yanıyor yanıyorki allahım al bu canımı diyorum,dayanamaz oldum yaşamak zor geliyor diyorum,ölmek için dua edilirmiş şimdi anlıyorum allahım al bu canımı kurtulayım artık bu acıdan,yoruldum artık insanlardan dünyanın bu kahpe düzeninden sahte gülüşlerden kalleş sevgilerden dost sanıpta düşman çıkan insanlardan,sırtımdan vuran herkesten diyorum.
Bazen öyle bir yoruluyorumki bi sigara yakıp o sigaranın dumanında onun yaptıklarını düşünüyorum düşünüyorum bakıyorum sigara bile sen sen diyor.ruhun diyor sen delirmişsin diyor.susuyorum susuyorum en sonunda haykırarak ağlamaya başlıyorum dışına dökülenin bin katı gözyaşı içime dökülüyor.aynaya bakıyorum bu diyorum bu ben olamam ben nasıl bu hale geldim,ben seni ne ara bu kadar çok sevdim.

"Söylesene sevmeyenim,biz ne ara buraya kadar geldik söylesene sevdiğim ne istedin küçücük çocuksu yüreğimden değermiydi bunca acıya anlamadım sevdiğim ben seni nasılda sevmişim anlamadın sevmeyenim."

İçimdeki "SEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin