Konečně je den na, který jsem se nehorázně těšila. Odjezd do Bradavic. Včera jsem schytala další dávku crucia, za moje úžasné zvířátko. Tentokrát od babičky. Taky pořádnou facku od dědečka a mé záda jsou v jednom ohni, kvůli ohnivému biči. Ani voda neuzdraví úplně rány.
Jelikož jsem musela první den zazářit tak musím vybrat úžasný outfit. A to bude problém. Nevím co. A pak mi z čista jasna proběhla vzpomínka,kde si schovávám ty nejlepší věci. Vytáhla jsem krabici a vytáhla z ní legíny, svetříky, čepici. A nesmím zapomenout brýle. To by byl malér. Ještě vlasy. Nechtěla jsem moc vyčnívat a tak cop bude jistě stačit. Zavřu oči a myslím na cop v tmavě hnědé barvě. Kouknu do zrcadla a vuala mám co jsem chtěla. Teď můžu v klidu odejít.
**********
Nachystaná a sbalená jsem se přemístila na nástupiště 9 a ¾. Tolik dětí pobíhalo sem a tam. Smáli se, bavili, loučili se s rodiči, také bych to chtěla zažít. ,,Proboha, Clar si to ty?" Ozval se za mnou hlas. Hlas Lili. ,,Lili" běžela jsem jí obejmout. Chudák Siee, nemá ráda ztísněné prostory. ,, Chyběla jsi mi Clar" řekla Lili, když mě pustila. ,,Ty mě taky" usmála jsem se na ní. ,,Ach Evansová, já tě chci taky obejmout" zakřičel na ní kluk, kterého jsem už jednou viděla. ,, Dej mi pokoj Pottere" zařvala na něj Lili. Chudák holka. James k nám přišel a když mě uviděl spadla mu čelist. ,, Neznámé se odněkud?" Zamyslel se. Já se zasmála. ,,Ano. Ano známe Jayi" mrkla jsem. ,, Olivandr. Jak se jmenuješ?" V očích mi jiskřilo. ,,Jmenuji se Cl.." někdo mě opět přerušil. Grrrr. A to někdo byl Black starší.
,,Ahoj dvanácteráku, zase nabaluješ Evansovou? " Zasmál se mu. ,,Dej si pohov Tichošlápku." Bouchnul ho Jay. ,,Proboha, ty si tady chyběl. Vážně. Clar pojď" chytla mě za ruku zrzka. ,, Clar?" Srdce mi bylo nehorázně rychle. ,, Ano to je moje kamarádka Blacku. A dej si pohov. Na ní nemáš" zařvala na něj zlostně Lili. Proč? To nevím. ,,Lili, počkej. Já Blacka znám" usmála jsem se na ní. ,,Dej mi minutku" vytrhl jsem se jí a šla k nim. ,, Takže ahoj Siriusi a Jayi jsem Clar jak už víš." Oba dva na mě koukali jak na svatý obrázek. ,,Heej" mávla jsem jim rukou před obličejem. ,, Super, doufám že se dostaneš k nám. Do Nebelvíru" usmál se hrdě Jay. Sirius jen mlčel a pozoroval moji tvář. Mám snad někde flek? ,,Clary jdeme" zavolala za mnou Lili. Spěšně jsem se rozloučila a ještě došla pro Siee. Když ji Lili viděla malém ji vypadly oči.
,,Lili to je Siee. Siee to je Lili" představila jsem je. ,,Ahoj maličká, jsi strašně moc roztomilá" pohladila Siee po hlavičce. Siee se víc zavrtala v mém náručí. Je plachá. Ale na Lili si v kupé zvykla hned.
Když se vlak rozjel, přisedla k nám Kate. Kterou strašně ráda vidím. Povídali jsme si dlouho, než nás nevyřešil jeden chlapecký hlas. ,,Ahoj Lili, Kate a.. " zasekl se očima na mě. Nespouštěl oči z těch mých. ,,Ahoj Reme. Tohle je Clar" představila nás Lili. ,,Ahoj, já jsem Remus. Lili mohli by jsme si k vám sednout? Všude je plno" než Lili stačila něco říct, skočila jsem jí do toho.
,,Ahoj Reme, jsem Clarys. Ale říkej mi jak budeš chtít. Jinak určitě můžete. Lili chvíli s Jamesem vydrží. Nemám pravdu?" Podívala jsem se na Lili, která zrudla? Vážně?
,,Kluci pojďte, a děkujeme holky" mrknul na mě a posadil si na proti mě. Hned vedle Kate. James si sednul vedle Rema a vedle mě si sednul Sirius. ,,Lidi vyprávějte mi o Bradavicích" zaprosila jsem a nasadila psí kukuč. Všichni se mému tváření zasmáli, ale dali se do povídání o té nejlepší škole na světě. Bradavice těstě se!!!
#Holla lidi,jak se máte? ✌ Dneska nám Clarys odjíždí a nachází nové přátelé. Co myslíte, proč na ní tak kluci ohromeně koukají? 😱😱😱
Love Tessie ❤
ČTEŠ
Clarysty (HP, FF)
FanfictionKaždá legrace něčím končí. Naše Clarysty končí na škole v Krásnohůlkách a nastupuje do 6. ročníku do Bradavic. Jaké to bude na její koleji? Kam bude zařazena? Co se přihodí Clarysty za nečekaná dobrodružství? Skrývá se za zdmi hradu tajemství, která...