15.

91 0 0
                                    

Právě jsem řekla ano na rande Regovi.
.............
Okolo 3. jsem se až dostala na pokoj. Celá ta záležitost ohledně rande s Regem je šáhlá. Jako jo mám ho rada. Ale jen jako kamaráda. Pomůžeme si vzdycky navzájem a tím to hasne. Nic víc, nic míň. A doprdele.
Pokud to zjisti Sirius tak jsem mrtvá. A nebo... . Ne Clarysto, nemůžeš myslet na to, že si z něho uděláš prdel z rande s jeho milovaný bratrickem! To by jsem skončila úplně. Doslova. Kaput + . Otevřela jsem dveře do pokoje a těšila se na druhou? třetí? sprchu. ,,No kde si cely dopoledne a odpoledne byla?! Hledala jsem tě po celém hradu!" Vytkla mi má milá a vždy úžasná Lilian. ,, Milá Lili, nejsi má chůva aby jsi věděla, kde jsem, s kým jsem a další bla bla bla. Ale pokud ti srdíčko nedá spát, tak ti mile rada zodpovím tvou otázku. Hned jak vylezu ze sprchy. Juu?" Mrkla jsem na ni a ona jak očarovaná na mě koukala. Jo její výraz stal za to. To se musí nechat.

Jakmile jsem vykrocila z koupelny, Lili seděla na posteli a vrazdila mě pohledem. ,,Tak a teď se laskavě svěřené své kamarádce, nebo tě přetáhne nimbusem" jak mile Lili. ,, Ach Lilinko, moc dobře víš, ze by ses koštěte nedotkla ani kdyby tě Potter zahnal do kumbálu na košťata" a obě jsme vyprskli smíchy. Moje vtipy mají vždy úžasnou úroveň. ,,Jo, to máš pravdu, ale už by jsi mi mohla vyklopit co si dělala" usmala se. ,,No dopoledne jsem se byla proletět to víš" kývla na souhlas. ,, no a jelikož jsem se opravdu, strašně, příšerně, neskutečně, ohrom..." pozvedla obočí a koukala na mě jak na totálního debila, což ji momentálně nevyčítam, prodtoze to je pravda. ,, Chceš říct proste hodně moc" dokončila za mě. ,,Něco v tom smyslu" uchechtla jsem se. ,, no takže moc jsem se nudila, tak mě napadlo jit ven když je celkem pěkně a udělala si menší prchazko- trénink u černého jezera" podotkla jsem. Lili mě pořad poslouchala a tak mé vyprávění pokračovalo. ,, Pak mě to unavilo a zpátky jsem zakotvila u stromu před jezerem, kde na mě schodou okolnosti vybafnul Reg a dnes večer jdu s nim na rande" vysoukala jsem ze sebe co nejrychleji a obličej schovala do dlani.

,,Cože? Ty jdeš na rande s Regulusem?! To mě štípni" spustila Lil. ,,No jdu, a jsem celkem nervózní, protože to je jen kamarád. Navíc s nim by mi to neklapalo" usmala jsem se na Lili. ,,Neklapalo? Bože ty jsi blazen Clary. Vždyť je vidět ze tě má rad, a ne jenom kamarádku! Vždyť přeci nezáleží na tom ze je ze zmijozelu, promysli to nejdřív!" Pak vazala a nechala mě napospas mým myšlenkám. Skvělá ti kamarádka. Ach jo, to nechápe, ze já s nim asi mít nic nechci? Navíc Sirius by zuřil. Počkat! Od kdy se zajímám co by bradavickeho kasanovu nasralo a co ne? Chtělo by to dovolenou od těch chlapců. Na hodně hodně dlouho.

...
Přišla večeře. Konečně. Nic můj žaludek nenasytí víc, jak tepla polévka a salát s kurecim masem. Proste lahůdka. Kate a Lili o mým zachvilku začínajícím rande vědí, navíc před nimi se to ani úkryt nedá. Lili mi totiž celou dobu zpívala, jak by nám to s Regem slušelo, a tak se to vlastně dozvěděla Kate, protože zrovna přišla na pokoj, kdy Lili pěla píseň o zamilovaných. Přetáhnout ji nimbusem někdy fakt. Všichni tři odcházíme z večeře a musím říct, že to byla hodně klidná večeře, asi kvůli tomu ze na ni Poberti nedorazili. Tak a jde se chystat.

Lili mi děla něčí s vlasy, Kate mi děla maskérku. Jak já ty holky miluji. Opravdu! I když jsem před chvíli tvrdila, ze je sflákám nimbusem. Samozřejmě by to nebyli oni, kdyby mi nevybrali šaty, které se pro tuhle příležitost opravdu hodí. Když jsem se podívala do zrcadla, přestala jsem dýchat. Tohle nejsem já! Věřte mi, z drsné Clar je najednou půvabná a krásná Claristy.

 Tohle nejsem já! Věřte mi, z drsné Clar je najednou půvabná a krásná Claristy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Myslím ze ani vy mě nepoznavate. ,,Jak vypadam?" Zeptala jsem se jich. ,,Nemám slov Clary." ,,Vypadas nádherně!" Výkřikla Lili, až to museli slyšet dole v podzemí. ,, Díky holky, moc vám děkuji" a objala jsem je. Za chvíli tam mám být. Rloucila jsem se a pomoci zastiraciho kouzla, aby mě náhodou nikdo neviděl, jsem kracela ze lvi společenky. Astronomická věž je odsud kousek, ale ty schody budou děs. Ale zvládla jsem to. Jakmile jsem vyšla všechny schody, mé srdce se zastavilo. To co bylo přede mnou mi doslova vyrazilo dech.

#ahoj zlaticka, jsem tu opět s novou kapitolou. Snad se vám bude líbit. Jaký mate názor na Regiss? Byl by to dobrý par? Nebo ne? 😱❤️
Tessie

Clarysty (HP, FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat