10.

79 0 1
                                    

Cesta uběhla rychle. Než jsem se nadála tyčil se přede mnou Bradavický hrad. ,,Prvňáci ke mně" řval poloobr jménem Hagrid na malé děti. ,,Clar pojedeš s námi v kočáře?" Ptala se Kate. ,,Asi jo, nevím jak to tady chodí" usmála jsem se. ,,Tak pojď, McGonagalová na nás čeká v hradu." Řekl Remus. Společně s holkami jsme nasedli a jeli. Když jsem stála před hradem mírně jsem znervóznila, ale Lili mě s Kate povzbudili a ať skončím kdekoliv, budou mě mít rádi.

********************
,,Holky já musím uvidíme se pak" zamávala jsem jim a běžela za McGonagalovou. ,, Až řeknu vaše jméno přistoupíte a já vám na hlavu položím moudrý klobouk. Teď jdeme" zavelela velmi autoritativní žena a my jako kuřata šli za ní. Před velkou síní se ještě otočila a podívala se na mě. ,, Vy slečno jdete jako první" malé kývnutí ji usvědčilo, že může jít.

Síň byla krásná a velká. Na obou stranách byly dva stoly. Asi ten Nebelvír a tak. Když jsem procházela vyseli na mě kluci pohledem s pusou dokořán. Sakra co je s nima? ,, Dobrý den studenti" začal svojí řeč Brumbál. ,, Přivítejte mezi nás dívku, která k nám přestoupila z Krásnohulek. Slečnu Clarysty Maddison Clark. " V síni všichni začli tleskat a Black starší a ostatní kluci dokonce řvali radostí.

Vystoupila jsem z davu a šla k malé stoličce. McGonagalová mi dala na hlavu kloubouk a já nic neviděla. Konečně si přišla Clarysto. Bude těžké tě někam zařadit. Hodíš se úplně do všech kolejí. Jsi podlá a zlá, ale obětovala by jsi pro druhé život. Nevím, Opravdu nevím. Tvoji rodiče chodili do Nebelvíru, teda matka, tvůj otec Zmijozel. Co s tím? Klobouku dej mě do Nebelvíru, buď od té lásky anooo? Opravdu to tak chce.... Ano!
,, Ať je to tedy Nebelvír" celá velká síň začala jásat a já s úsměvem na tváři běžela ke svým přátelům.

,,Clar, já tomu nemůžu věřit. Vážně jsi s námi?" Zařvala Lili. ,,Anooooo je s námi Liloušku" zavrněl jí James do ucha. ,,Pottre! Dej mi pokoj aspoň teď" řekla zlostně Lili. ,,Jayi nech jí, já vím že ji máš strašně rád, ale co teď oslavit moje přijetí sem. Mezi hrdé lvi?" a bouchla jsem se do hrudi. ,, Tak za prvé, že ji má strašně rád je slabé slovo" prohodil Black, a Jay mírně zrůžověl. ,,A tvoje gesto bych chtěl vidět znovu!" Všichni plakali. smíchy. ,,A abych odpověděl na tvoji otázku tak ano Clar, to víš že bude oslava" smál se mi pořád Sirius.

Po luxusní večeři jsem šla s holkami na pokoj. Jsme tam 3. A nevíte kdo všechno se mnou tam je. Hádejte!? No dobře.Řeknu vám to. Tak tedy já! Pak Lili. A nakonec Kate. Miluju ty holky a jsem s nima na pokoji v jedné koleji. Joooo!!! Dnešek mi nemůže nic zkazit.

,,Dneska se pořádá večírek na zahájení roku, takže se musíme připravit dámy" zapískala Kate. Že já něco říkala, takhle jsem to zakřikla. Lili jen zamručela, ale neprotestovala zato já jo! ,,Holky a musím tam?" Ptala jsem se naoko smutně. ,,ANO!" Zakřičeli obě naráz. Nic mi nezbývá, než vytáhnout další oblečení a nachystat se. ,,Dámy a pánové​, těstě se na nás!" zakřičela Kate a už mi běžela do skříně vybrat oblečení.

#Hola houu lidi, nová kapitola na světě. Líbí? Co říkáte na naší Nebelvírku? Psala jsem ji ve spěchu takže omluvte mé chyby 😅❤
Love Tessie ❤

Clarysty (HP, FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat