17.

71 3 0
                                    

         A proč sakra Sirius Orion Black?
                                    ...

Ráno mě probudil hlas Kate, která zastávala zřejmě funkci budíka. Zacpala jsem si uši a znovu chtěla spát. To mi však bylo odepřeno. Najednou jsem ucitila na svém obličeji něco mokrého a studeného. ,,Doprdele Kate, až si tě najdu tak tě zmlátím snad vším co tu najdu" vstala jsem se z postele a snažila se jí chytit, ale ta potvora utekla z pokoje. Ano moje dráha spolubydlící mě polila vodou. Kdo sakra vymyslel Aquamenty (ps: nevím jak se to píše tak kdyžtak pardon 😅)? Jaký blazen opustí pokoj v mini kraťáskách a tílku, které je mokré a tím zajištuje, ze je pod nim vše vidět? Přesně blazen Iss. Ta potvora se schovala dole ve společence. Asi mě nečekala, protože jakmile mě spatřila, zmrzla v pohybu.. ,,Jee ahoj Cla...." nedořekl dotyčný větu, když se na mě otáčel. Otevřel pusu a Koukal na mě jak na svatý obrázek.

Tak jaký chlapec ne, když před ním stojí krásná dívka s postavou bohyně v mokrem a průhledném pyžámku? ,,Ehem Ehem" odkašlala jsem si, abych ho vyvedla z menšího tranzu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jaký chlapec ne, když před ním stojí krásná dívka s postavou bohyně v mokrem a průhledném pyžámku? ,,Ehem Ehem" odkašlala jsem si, abych ho vyvedla z menšího tranzu. ,,Blacku nekoukej na mě jak na boha, buď od té Lásky, i když mi to lichotí, nech si zajít chutě" usmala jsem se na něj a radši nechala být Kate Kate a vrátila se zpět do pokoje pro hábit. Při odchodu jsem samozřejmě kroutila boky, aby kasanova no .... vždyť sami víte.

                                ...
Snídani jsem sice nestihla, ale Lili se o mem rannim incidentu dozvěděla rychlostí blesku a přinesla mi aspoň jablko a také rozvrh. Díky ze ji mám. Mile jsem se na ni usmala a sedla si vedle ní. Jako 1. hodinou jsou dějiny čar a kouzel, které vyučuje prý duch Binss. Už podle pohledu všech tvářích ve třídě mužu spát a nic nedělat. Tak to je super. Navíc hodina s Mrzimorem taky ujde. Vtipné to bude až se Zmijozelem. Na ten se opravdu těším.

                              ...
Cele dopoledne opravdu rychle uteklo a nastává moje oblíbená čas dne. Oběd. Vzala jsem si zapečené těstoviny se špenátem a jako dezert moučník s jahodami. Bože další věc proč Bradavice nechci opustit! Po obědě jsme měli ještě dvě hodiny. Jako první obranu proti černé magii a neuhadnete s kým. No se zmijozelem. Bože jak já se těším až uvidím Malfoye. Ten dostane bídu. A druhou hodinu mám sice bez holek ale za to péči o kouzelné tvory. Tyhle dvě hodiny mě vždycky bavily u nás, ale jak se to vezme. Většinou jsem z nich šla rovnou na kobereček k ředitelce. Hihihih. ,,Lili klidně si sedmi s Kate, nebude mi to vadit, já si sednu kus dál" mával jsem jim a kráčela si to do před před poslední lavice. Zanedlouho se třída začala plnit a já mezi přicházejícími zahledla i Malfoye. Ten když mě uviděl malém vyskočil z kůže a radši si sednul na opačný konec třídy. Jak chlapecké Luciusi. Hrdina dnešní doby. Z mýchmyslnek o tom, jak Malfoy muže být tak velkým idiotem mě vyvedl známý hlas. ,, Jee ahoj Clar, mužu k tobě?" Zeptalo se mě střapaté pako, který si neustále upravuje vlasy. Ani teď tomu nebylo jinak. ,, Ty vždycky Jayi. Dlouho jsme si nepopovidali" usmala jsem se na něj. ,,No to víš, pořad si někde litáš, děláš své triky na koštěti a kde tě mám jako hledat?" uraženě si odfrkl. ,,Ale Jamesi nebuď jak malý. Jsem tu pořad, jen mě stačí vidět" zasmála jsem se. ,,No právě, víš jak je to těžké? Ne! Tak ticho, jinak mě budeš muset naučit, to co jsi včera dělala!" No tak to ani náhodou, žádnou učitelku nedělám, ani i když to je Jai. ,,Uvidíme." Jai se z nenadani zašklebil a podíval se na mě. ,,Moje drahé Clarynko.." proboha co potřebuje? Jen ne dohazovani Lili. ,,Žádné dohozavani Lili, na to velmi rychle zapomeň" výhružně jsem se na něho podívala. ,, Nech mě mluvit." Urazil se, ale vzápětí pokračoval. Jeho věta mě doslova přivedla infarkt...

,,Copak si včera dělala na astronomické věži maličká?"

# ahoj, tak jsem tu zas. Ach ty Bradavice, tady se vůbec nic neutaji. Jak asi Clary bude reagovat na Jaiovu otázku?
Tessie ❤️

Clarysty (HP, FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat