Copak si včera dělala na astronomické věži maličká?
Doháje jak to
muže vědět? Musela jsem zvolit variantu lhaní, jinak to proste nejde. ,,Jayi, ale já včera na astronomické věži nebyla" snad to vyjde. ,, No já si myslím, že mám jiné informace" zasmál se. No do merlina, jestli to řekl Siriusovi tak je konec. Ale proč se zajímám sakra pořad o Blacka staršího? Nejsem normální. ,,Neboj Clar nic jsem nikomu neřekl. A snad to nikomu nepovím. Zejména Tichošlápkovi" usmál se a podal mi ruku jako ze ,,slibuje,, tak snad to taky dodrží. ,,Hej ty Jayi, proč Siriusovi říkáš Tichošlápek?" celkem mě to zajímalo, protože Sirius pořad Dvanacteraku sem, Jay Tichošlápku tam a tak, jakou to má sakra s nimi souvislost? ,,To by jsi nepochopila" zasmál se nervózně. Lže mi. Určitě bych to pochopila! ,,Jayi jsme přátele takže to vyklop. Hned!" A zpříma se mu Koukla do očí. ,,Fajn, ale neděs mě" odfrkun si poraženě a já se musela pochválil. Díky za metamorfogátské schopnosti. Když totiž něčí nevím a chci to proste vědět, mé oči neberou tmavý až děsivých odstín. Luxus to věc.,,Víš jsme neregistrovaní zvěromáci" zašeptal, jak nejtišeji to uměl, což jsem nečekala. Jay nikdy nemluví potichu. ,,Wau" to je úžasný. ,, Takže podle toho jak si říkáte tak ty budeš asi jelen?" Přikývnul. ,,Sirius je ale co sakra?" To mi nedávalo smysl. Tichošlápek. Možná tak kočka, ale Black a kočka to mi k nemu moc nesedí. ,,Na to neprijdes Die. Je smrtonoš" zasmál se. ,,To mas pravdu na to bych opravdu nepřišla." ,, Jayi mohl, myslíš ze by jsi mě to mohl naučit?" Udělala jsem na nej psi oči. ,, Clar já nevím. Je to těžké a navíc musim se dohodnout s kluky" prohrábl si vlasy. ,,Prosím Jayi a pomůžu ti s Lili trochu" zamyslel se. Aaa ze by konečně? Jamesovi se zazářily oči a vzápětí odpověděl, to slovo, které jsem chtěla slyšet. A to ano.
...
Po hodině jsme s holkami měly věštění. Ne náš moc oblíbeny předmět. Kdo by ho taky měl rad. Takové blbosti co tam ta profesorka blábolí. Jen co přišla mě už stával její nesnesitelný hlas. ,,Holky já chci na kolej" zakňučela jsem. ,,Neboj to zvládneme" povzbudila mě Lils. Ani nevíte jak jsem vyskočila nadšením, když byl konec hodiny. ,,Slečno to jste celou hodinu čekala jen na konec hodiny?" Zamračila se. ,,Samozřejmě ze ne paní profesorka" usmala jsem se nevinně a utíkala pryč. Tak to byl ofousek od školního trestu. Yes.
...
Oběd. Konečně oběd. Nejlepší část dne. Jak já ho miluji. Můžete si vybrat co chcete a navíc když nemáte odpoledne učení je to luxusní pocit. S Penelopou a Aniie jsem se dlouho neviděla. Je dobře že už jsou zpět. Ani nevím kam jeli a navíc mě zarazilo že nám Brumbál před jejich příjezdem řekl, ze se od nás odstěhují. Nevěděli jsme proč a navíc je to divné. Pak se jich musíme zeptat. Z mého přemýšlení mě vyvedla Kate, která se opět hádala s Blackem. ,,Bože Blacku nemohl by jsi jist jako člověk ne jako zvíře? Ohh promiň, ty zvíře vlastně jsi" zasmála se Kate a s ní i někteří studenti, kteří posedávali kolem. Sirius byl červený vztekem a vypadal, že brzy Kate jednu natáhne, ale naštěstí to schytala jen banánem do tváře. To jsem se smála i já jejímu dokonalému výrazu, který mě následně probodával celé odpoledne. Když konečně skončila výuka a my měli volno, chtěla jsem být chvíli sama. Procházela jsem se chodbami hradu, když mě někdo chytil za paži a ,, vhodil'' do kumbálu na košťata. ,,Kdo si sakra mysl..." nedořekla jsem větu, protože můj únosce mi znemožnil mluvit pouhým mávnutím hůlky.
* ahoj <3 tak jsem zase zpět, snad se Vám krátká kapitolka bude líbit :D
ČTEŠ
Clarysty (HP, FF)
FanfictionKaždá legrace něčím končí. Naše Clarysty končí na škole v Krásnohůlkách a nastupuje do 6. ročníku do Bradavic. Jaké to bude na její koleji? Kam bude zařazena? Co se přihodí Clarysty za nečekaná dobrodružství? Skrývá se za zdmi hradu tajemství, která...