... mi doslova vyrazilo dech.
Přede mnou byl připraveny a prostřený stůl. Celou scenérií byl západ slunce za vrcholky hor. Byla to úžasná podívaná. Navíc Regulus byl opravdu úchvatný. Moc mu to slušelo.,,No páni Clary, moc ti to sluší" usmál se na mě Reg a podal mi ruku kterou jsem vzápětí přijala. ,,Ty taky nejsi k zahození" zasmála jsem se. ,,Tak to díky" dovedl mě ke stolu a sám se posadil naproti mně. ,,Musím říct, že sis dal opravdu záležet. Je to opravdova nádhera" musela jsem mu to říct a navíc nelhala jsem. Tohle mě vždycky dostane do kolen. ,,Já ti říkal, že ti připravíme rande na které nikdy nezapomeneš" mrknul na mě a pomalu se pustil do jídla. Ihned jsem ho následovala. Už vám určitě došlo, proč jsem měla tak malou ne tak vydatnou večeři. Přesně. Kvůli tomuhle. Ten dezert s to víno. Bože na to bych si zvykla.
Když už jsme dojedli nechal zmizet stůl a na místo stolu se před námi objevila deka s polštáři. No musím říct ze tenhle večer patří k mým nejlepším večerům vůbec. S Regem jsme si povídali, smáli se, pozorovali hvězdy a úžasná atmosféra panovala ještě hodně dlouho. Ale všechno hezké i tohle jednou končí. ,,Regu, už budu muset pomalu jit" omluvila se a pomalu se zvedala. ,,Jo jasný, už je zima a navíc zítra už začíná vyučování" zaksichtil se Reg. ,,Už? No to bude krása" proměnila jsem si spánky a podívala se mu do tváře. ,, Tak moc děkuji za krásný večer. Nelhal jsi a jsem rada, že jsi mi připravil něco, na co nikdy nezapomenu" usmala jsem se a lehce ho objala. ,, Slíbil jsem ti to. A moje slova plnim. Na to nikdy nezapomeň" a pohladil mě po tváři. Co chce k čertu udělat?! Já já nevím co mám dělat? Vždyť se neznáme ti dlouho aby se mnou mohl být, navíc je Reg dobra varianta? ,,Víš Clar, když jsem tě poprvé uviděl na té oslavě, myslel jsem si že jsi anděl. Opravdový nádherný anděl. Navíc jsi se tak lehce nesla, že to mohla být i pravda. Navíc pořad si myslím, že anděl jsi. Vím, že je na to moc brzy, ale chci se tě zeptat..." odmlčel se a já ho s napětím a červenými tvářemi od jeho komplimentu poslpuchala. ,, ... jestli by v budoucnu mohla být nějaká šance, že by jsi byla jenom mou?" Tak tohle mě dostalo. Opravdu opravdu dostalo. On nechce teď. Já nechci teď. Dýl možná ano. Ale teď ještě ne. Ten kluk je poklad. ,,Ohh" to jediné ze mě vypadlo. Nebyla jsem schopna slov, i když jsem mu toho chtěla tolik říct. Jako bych ztratila schopnost mluvit. Reg posmutněl a otočil se. ,,Víš co zapomeň na to. Je to blbost. Nikdy by si nikdo nezačal se zmijozel, jako ..." nedokončil, protože jsem ho k sobě otočila a čelila jeho nebezpečným, ale nádherným očím. ,,To, co jsi chtěl právě říct, tak na to ihned zapomeň. Regu potříš k těm nejlepším dobrým duším, které jsem kdy poznala. Mám tě rada, opravdu moc, ale zatím to necháme tak jak to je. Necháme čas, aby ukázal zda spolu mame být nebo naopak. A Regu u mě šanci máš, ale nech to náhodě" na to jsem mu dala pusu na tvář a zmizela než se stačil vzpamatovat. Když jsem scházela poslední schody ozval se Regův radostný smích a jásání. Věřím že jsem udělala dobře. Navíc Rega mám opravdu rada, ale pořad visí ve vzduchu jeden zatracený černý titěrný problém, který mě dohání k šílenství. Proč já? A proč sakra ....
Sirius Orion Black?#ahoj lidičky, takže další kapitola na světě. Jsou to sice kratší kapitoly, ale mě to takhle vyhovuje. Co vy? Jak se máte? Co si myslíte o našem vztahu nevztahu Regissi?
Tessie ❤️
ČTEŠ
Clarysty (HP, FF)
FanficKaždá legrace něčím končí. Naše Clarysty končí na škole v Krásnohůlkách a nastupuje do 6. ročníku do Bradavic. Jaké to bude na její koleji? Kam bude zařazena? Co se přihodí Clarysty za nečekaná dobrodružství? Skrývá se za zdmi hradu tajemství, která...