Alahai!Baru umor 25 dah nak kena kahwin..Poyo betoi la.Aku nie muda lagi tau..Ye ke muda?Hehehe..
''Arin,td keluarga dato'hamid pinang Arin untk anak laki dia..''
''Jadi apa keputusan ma n pa?''
''Kami terima pinangan mereka.Kami lihat budaknya baik je.Sesuai untuk Arin.Arin setuju x?''
''Arin ikut je...''sebenarnya aku memang protes abis tp dlm ati la..Xnak kecewakan diorang..Budak baikla katakan..'Ashfarina Dato Kamaruddin...ko nie memang sibuk terima pinangan keluarga aku apsal?Sibuk!'
Azirul Zakwan(zACK) melepaskan geram dkt punchboxnya apabila diberitahu oleh keluarganya bahawa dia bakal dikahwinkan dengan gadis pilihan keluarga.
'Kesian Dilla..Terpaksa aku meninggalkanmu sayang..'Arin dan Zack meneruskan kehhidupan seperti biasa.Nama je dah bertunang.Tp diorang langsung xkisah psl 2.Masing2 bebas dgn pergaulan masing2.Arin dgn Azman.Zack dgn Dilla.
Akhirnya perkahwinan 2 tiba juga...
Arin jelita dgn baju pengantin berwarna silver.Dia lansung tidak merasakan debaran di hati.Kemudian,pengantin lelaki masuk untuk menyarungkan cincin.Arin menyalami dan mencium tgn lelaki tersebut.Mereka bergambar bersama.Arin hanya sekadar memaniskan muka setakat ala kadar saje.Perkahwinan yg bukan kehendaknya.Tp nak wat mcm mna,keluarga punya pasal dia sanggup wat pape.
BERSAMBUNG