Abis majlis,aku tolong kemas.Sesekali tunjuk rajin kat orang.Aku nie poyo sket.Aku nie dulu tomboi masa kecik tp bila dah besar,kenalah cover ketomboiaan aku yg xbertempat nie.Klaka kalo ingatkan zaman aku kcik.''Zack,saya nak naik atas dulu la.Penat sesangat nie''bisik aku pada suami aku
''Hmm..Jgn tido dulu.Aku nak ckp sket ngan ko.''keras suara Zack
'Biar benar nie suami aku?Garang nak mampus.Tp xpe,aku nie garang jgk tau.Bekas tomboi la katakan.
'Lambatnya dia nie...Mata dah berat gler nie!'
Akhirnya aku terlena dlm keadaan bertakafur.Kuakk!Kedengaran pintu dikuak dari luar..Aku segera bukak mata.Akhirnya dia dalam bilik pengantinku.
''Asal lmbt sgt?''soalku xpuas ati
''Aku nie rajin xmcm ko!Asyik nak wat taik mata je.''
''Mulut 2 jaga sket eh..Ko kte nak ckp something.Amendernya?''kalo dah mula beraku nko,terpaksa aku layan.
''Ok,aku nie xingin kawin dgn ko sbnrnya..Tp family aku yg paksa,dgn ati yg berat aku ikut jela.Lgpun aku dah ada awek,namanya Dilla.Peraturan sekarang,kat dpn mak bapak,bru kita baik,belakang mak bpk,jgn ganggu aku,aku xkan ganggu ko.Faham?''
''Orait,aku pun nak ckp benda yg sama sbnrnya tp ko dah ckp dulu.We have a deal''aku menghulurkan tgn tanda perjanjian.Dia pun sambut.
''Lg 1,dlm bilik nie ada kwsn aku.Ini kawasan aku''Dia menunjukkan tempat sebelah lampu tido kami tempatnya.Aku pun ambil kawasan yg bertentangan dgnnya.
''OK,skrg nie aku nak tdo.Jgn kaco aku.''
''Pegi ar ko..''
Baru aku nak letak kepala atas katil tiba2 dia sound aku
''Bila masa aku kata ko tido ats katil?''
''Abih 2,ko nak aku tido aku kat mana?''marah aku
''2 hah,kat kerusi sana..''dia menuding jari ke arah kerusi empuk hasil buatan Itali
''Ko gila apa?Aku xpeduli aku nak tido atas katil nie jgk''rengekku
''Ko jgn nak makan pelempang aku mlm nie''tengkingnya tp suaranya masih terkawal.
Aku yg ketakutan terus pergi ke arah kusi tersebut.Aku menangis dalm tido kerna ketakutan.Xpernah ku dimarah begitu sekali...