''Woit,sesedap je ko pilih honeymoon kat Penang..''aku paling pantang org wat keputusan tanpa bincang ngan aku.
''Aku suami nko.Lantak aku nak wat pe''
''Ye ke ko suami aku?Gaya macam penjaga banduan jerk..''sindir aku
Xpasal2 telingaku dipiat.''Sakitlah poyo!''jeritku
''Ha tahu pun sakit.Lain kali menjawab lagi''dia tersenyum.Comelnya mamat nie..
kRING!!telefon berdering..
Kelam kabut,mereka mencapai gagang telefon.Mula Arin dpt dulu,lepas kna henyek dgn Zack,lps 2 kna lak Zack smack down percuma.Akhirnya Arin dpt.Masing2 menunggu panggilan dr kwn baik masing2
''Tera,nko pe khabo?''
''Aku chat.Mcm mne wedding ko?Best x?Hensem x?''
''Kot ye pun,bglah aku tarik nafas dulu..''
''Ye ar tuan puteri..Dah sudah?''
''Dah ler.Biasa je.Okeyla jgk''
Tgh syok2 bergayut,xpsl2 terputus.Bila tgk bwh,Zack tgh menyabut wayar telefon.
Apa lagi?Perang dunia start lagi la..
''Hey,sesedap putuskan talian apa kes?''
''Kesnya ko dh lama sgt bergayut..Now turn aku lak.Ko g out!''selamba ja dia tolak Arin dari katil.
Bedebuk!'Dah bdn aku sakit2 kena tido ats kusi semalam,nie ditambah lagi lak kat punggung.Mna aci?Ada idea nie...HEHEHEZack tgh sbuk mendail no sahabat baiknya,Daniel.Tiba2 bdnnya dirempuh oleh sesuatu yg panjang.Abih terjatuh Zack dr katil.Terjengul kepala Arin di sebalik bantal peluk 2.
''Padan muka nko!HAHAHA''Arin berasa seronok kerana dapat mengenakan Zack.
''Kurang asam punya pompuan!''jerit Zack marah.Mana xnya,dah jatuh dr katil,terhantuk pula kat tiang katil.Terus dia mengejar Arin.
Apa lagi?Cabut la Arin dr bilik 2.Kang xpsl2 kna pelempang free.
Selepas duduk di taman,aku melangkah masuk ke bilik tidurku.Nak mandi,terasa gatal pulak badanku.Aku melihat papa dan mama sedang menonton filem Mision Impossible III.Mesranya mereka.Jeles lak aku.Mengingtkan aku pd Razif,bekas kekasihku yang lama..Nak harap Zack..hemm jgn mimpi la.Bencinya aku kat dia.Pintu dibuka perlahan.Aku menangkap suatu perbualan di telefon.Ternyata Zack sedang berbual dgn makwenya,Dilla.Ini kerana dia bukan bernko aku tp bersayang sayang..Gelinya
Aku ketawa berdekah apabila mendengar suara Zack yg cuba memujuk.Aku tertunduk2 menahan kepala.Tiba2...
Bukk!''Sakitnya ke....''belum sempat aku menghabiskan ayat,baadanku ditarik masuk ke dalam bilik.
''Sakitla bangang!''marahku.Kepalaku ditolak dengan pintu bilikku
''Sesedap je ko curi dengar perbualan aku heh?''
''Biar ar!''aku memang geram gler.Dah benjol bsr kat kepala.Seyot betul la.
''Aku ingatkan nak suruh ko tdo kat ats katil arini,tp ko dah wat hal,jawapnya tdo kat kusi 2 lg la...''jwb Zack selamba sambil menuju ke katil untuk berbaring
''Aku nak out dari rumah nie!''aku mula memprotes.Aku terus menuju ke pintu bilik untuk keluar.
''Arin!''Zack terus mendukung Arin untk menghalang Arin keluar dr bilik.
''Woi!Apa nie?Lepaskan aku!Aku nak kluar jgk!Aku xkira!Lepaskan aku!Kalo x,aku wrestling ko''saat itu Arin berasa sangat benci akan Zack.
PANG!Tamparan hinggap di muka Arin.Zack memag diakui seorang panas baran.Sejak dr kecil lagi,dia senang menjatuhkan tgn ke ats adik2nya.
Arin terkedu..Dia melarikan diri ke bilik air.Perasaanya itu penuh dengan kebencian terhadap lelaki yang bernama Azirul Zakwan..
Zack xsangka dia menampar Arin.Dia memang xmampu mengawal kemarahannya.Mmg dia benci akan Arin kerana mencuri kebahagiannya dgn Dilla.