Keesokan harinya...
Zack terkejut apabila dia bangun tubuhnya sedang memeluk Arin..
'Eishh!Apa nie basah2 kat kepala aku?'Zack meraba kepalanya yg basah.
'Tuala?'Zack cuba mengingat apa yg berlaku semalam..
'Oh!Semalam kan aku mabuk..Aku demam sekali..'Zack kini faham bahawa Arin telah berjaga tengah malam untuk melayan karenah dia..Arin,begitu baiknya nko melayan aku walaupun aku melayan nko dgn buruk.Zack mandi sementara menunggu Arin bangun..Selepas keluar bilik air,Arin masih belum bangun lagi.
'Dah kenapa lak dia nie?'Zack mula cemas..
'Bernafas lagi..'
Zack merasa dahi Arin..Panas teramat panas..
'Demam la nampaknya..Jangkit aku la 2..'Zack bersuara perlahan.Dia xmahu mengejutkan perempuan kesayangannya itu..Zack meningglkn Arin keseorangan di bilik untuk membeli ubat di farmasi berdekatan.Betapa risaunya Zack melihat Arin terbaring lemah..Maybe antibodi Arin lemah...Selepas membeli UBAT,Zack bergegas pulang ke hotel..
''Rin,bangun Rin makan ubat..''
''Zack,pening la Zack''
''Okey sayang..Kalo xnak pening makan la ubat..''Matanya dibuka luas.Pandangannya agak kabur.Kedengaran bunyi penghawa dingin menyapa telinga.Badannya dipusing ke kanan kiri.Dia berusaha untuk bangun tp xberdaya.Dilihatnya tgn Zack kukuh memeluk dirinya.
Arin xdapat duduk tegak..Oleh itu,Zack menyandarkan tubuh Arin di dadanya yg tegap itu..Arin tertido di pangkuan Zack selepas makan ubat..Zack membelai2 rambut Arin.Dia akui Arin seorang yg cantik.Akhirnya Zack tertido sekali..
''Zack..Zack..''Arin mengejutkannya
''Yes dear..''Zack menggosok-gosok matanya..
''Aku nak mandi la.Rimas la Zack.Busuk badan aku nie''
''Ala sayang kan demam..'' 'Apa kes Zack nie..dh bersyg-syg ngan aku'
''Zack..aku xleh thn la..Rimas tau''Arin still merengek
''Sayang leh bangun x?''
''Leh punya..''Arin begitu yakin dgn keadaan dirinya.''ZACK!''Arin terus menjerit apabila merasakn dirinya tidak seimbang..
''Nasib baik abang ada,kalo x bertambah sakit sayang..''Zack memegang Arin
''Meh cni,abang dukung sayang..''Zack mencempung bdn Arin untuk diletakkan dlm tab mandi.
''Okey thanx babe..You may go out..''Arin bercakap bgi seorang ketua
''XDER MAKNERNYA..Abg akn mandikan syg''
''HAH?!''''Zack,aku xnak la Zack...Aku dah sihat...Aku nak mandi sendiri..''Arin merengek minta dia mandi bersendirian.
''Sayang..pleazz la..Bg abang mandikan sayang''Zack merayu
''NapA nko nie?''
''Sayang,abang dah jatuh cinta pada sayang..''
Arin terkejut apabila Zack melafazkan kalimah itu...Tangan Zack merayap di seluruh badan Arin..Bersiramlah sang puteri dengan putera kacak..Mereka melawat Pulau Pinang sepuas-puasnya..Meskipun xdapat bercuti di luar negara,tetapi dapat bersama dengan suami tercinta sudah cukup bermakna buat Arin..Mereka pulang ke Kuala Lumpur dengan sejuta kenangan manis...