Ráno mě probudil zase Takashiho nádherná tvář. Usmál jsem se. "Už jsem vám přinesl jídlo pane... ehm Haru.", usmál se. "Máte horečku. Budete se z toho muset vyspat.", začala mě bolet hlava. Chtěl mi dojít pro vodu, ale já ho chytil za ruku. Otočil se a ruku mi vytrhl. "Tady. Až budete něco potřebovat, tak mi řekněte, budu ve svém pokoji.", řekl a už chtěl vejít do svého pokoje, který se nachází vedle toho mého, až na to, že je asi o pět šestin menší. Je tam jen postel, maličký stůl a pár věcí, které musí jako sluha dělat. "Takashi, já něco potřebuji." "Ano? Co byste potřeboval?" "Tebe.", zarazil se a otočil se zpátky směrem ke své ložnici. "Pojď sem.", poručil jsem si a on ať nerad, přišel až k mojí posteli. "Hned je mi líp.", zrůžověl. Chytil jsem ho za ruku a hodil pod sebe. "Sám jsi říkal, že se z toho musím vyspat.", nahodil jsem sexy pohled.
No do prdele. On mě chce ojet. A ku*va. Začal jsem se hrozně potit a červenat se. Odvrátil jsem od něho pohled. Stekly mi první slzy. Začal jsem sebou všemožně trhat, ale nepomohlo to. Nahnul se k mojí tváři a olízl mi ucho. Roztřásl jsem se. Chytil mě za bradu a hluboce políbil. Co se mnou chce všechno dělat? Proč já? takovéhle otázky jsem si dával, ale nejvíc mě znepokojila tahle- Chci, aby mě ojel? Rozepnul mi knoflíky u košile a pak se vrhl na moje kalhoty. Svléknul mě do naha a potom mi začal dráždit bradavky. "Nech mě! H-haru!", očividně se mu líbilo, že se mi to nelíbí. Pak se zaměřil na mého stojícího kamaráda. Začal mi po něm přejíždět nahoru a dolů. Fuj!! Zavřel jsem oči. Hrozně jsem se styděl. "Vypadáš jako naštvané rajčátko.", uchechtl se. Uslyšel jsem klapnutí pásku. Nenenenene. Hlavně to ne. Do pusy mi strčil dva prsty. "Olízej je.", s nechutí jsem ho poslechl. Vyndal je a vrazil je do mě. "H-haru! Ahh mm." Olízl mi špičku chlouby a potom ho do mě strčil. Celýho. Bolelo to. Hrozně. "H-haru! Přestaň!", zacpal mi pusu. Přirážel mnohem rychleji. Po chvíli se do mě udělal. Naskočila mi husí kůže. Vyndal ho a strčil mi ho do pusy. Začal přirážet a já se začal dávit. Udělal se. "Spolkni to." Ještě víc znechuceně jsem spolkl jeho sperma. "Chcete ještě něco pane?", řekl jsem provokativně. "A ty snad? Tak se připrav.", roztáhl mi znova nohy a vrazil mi ho znova do zadku. Tentokrát už jsem vyjekl. Znova mi zacpal pusu. Nahnul se ke mě a zašeptal: "Nechci, aby tě někdo slyšel, lásko.", to poslední slovo si mohl odpustit. Přirážel a pak našel mojí slabinu. Přirážel ještě rychleji a já se po hodně dlouhý době udělal na břicho. Všechno mi olízal a potom mě políbil. "Miluju tě.", zašeptal mi do ucha. Zavřel jsem oči a únavou usnul. Zdálo se mi o Yuuně, znova.
Usnul. Je hrozně roztomilý. Oblékl jsem ho do jeho uniformy a položil na jeho postel. Udělalo se mi hrozně blbě. Políbil jsem ho na čelo a pohladil po vlasech. Začal sebou házet. Asi špatný sen. Tohle slovo mě ale zmátlo: "Yuuno!!! Počkej!!", vyjekl. Neříkal náhodou, že žádnou ženu nezná? Lehl jsem si do postele a pomalu usnul.
ČTEŠ
Informátor #wattys2017
FantasyDvacetiletý letý chlapec Takashi Kuwashima je poslán svou mladší sestrou a zároveň šefkou do nepřátelské základny mafie. Takashi vymyslí plán, jak se tam dostat. Stane se sluhou. Všechno jde podle plánu, ale s něčím nepočítali, Haru Kusakawa mladší...