"Umarım en hassas yerlerinize menekşeli oda spreyleri sıkarlarda 3 gün menekşe sıçarsınız!"
Gözüme sıkılan oda spreyinin etkisiyle gözlerimi kırıpıştırarak ellerimle kendime hava yapmaya çalışıyordum. Kör kalacaktım en sonunda. Dean yerde yuvarlana yuvarlana gülerken Cass yanıma gelip elini gözlerime bastırmasıyla gözlerimdeki yanma bir anda geçti. Gözlerimi ovuşturarak konuştum.
"Teşekkürler kanatlı. Favorimsin!"
Bundan utandığını bildiğimden yanağına ufak bir buse kondurup yerde gülmekten çatlayan Dean'e döndüm.
"Şimdi sen bittin ebesini mumyaladığım."
Diyip yerde uzanan Dean'nin sırtına oturarak ölmesini bekledim. 15 dakika sonra gülmesi bitip nefes nefese kalan Dean kalkmaya çalışıp beni itmeye çalışsa da beceremedi çünkü bu koca cüsseye tek başıma kafa tutamayacağımı bildiğimden sırtına otururken oda da elime geçen sandalyeyi de koymuştum. Ağırlıktan değil bulunduğu komik pozisyondan dolayı ancak yerde can çekişen bir fok balığı gibi debeleniyordu Dean. Sırtından yuvarlanarak düşmemi sağlayan şey Dean değil Sam'in üzerime attığı adını bilmediğim temizlik suyuydu. Beni yerden kalkmaya çalışırken Dean'e de temizlik bezini atmıştı daha sonra bir anne edasıyla önümüzde durup çemkirmeye başladı.
" Ben demedim mi size birbirinize sataşmadan şu camları temzileyin diye! Lucifer yüzünden değil sizin beni kanser etmeniz yüzünden öleceğim be"
Yanımda az önceki kavgamızı unutan Dean'i dürtüp konuşmaya başladım.
" Sincap, bence Lucifer bunun içindeki ev hanımını uyandırdı."
Dean de aynı şekilde bana katılarak devam etti.
" Kesinlikle mutant. Baksana biz 2 kişi pencereleri bitiremeden bu tek başına mutfağı temizledi."
Sam bize öldürücü bakışlar atarken Sam'in bizi sineklikle öldürmesini istemediğimizden dolayı hemen kalkıp bıraktığımız duvarı boydan boya kaplayan cama koştuk. Camlar büyük olduğu için bu görevi 2 kişiye vermişti Sam. Benim yükseklik korkum vardı diye ben camları tuhaf temizlik sularını sıkarken Dean de siliyordu.
Yaklaşık 2 hafta önce Bobby'nin bize 'evimi çekirge sürüsü gibi istila ettiniz def olun evinize' diye bağırmasıyla herkes evine dağılırken ben kendi evime gitmeyi düşünmüştüm ama buna ne Dean ne Sam hatta Cass bile izin vermemişti. Lucifer olayı yüzünden tehlikeli olabileceğini söyleselerde altındaki sebebi içten içe biliyordum. Kabul etmiş evimdeki eşyaları alarak Sam ve Dean'in 'Harflerin adamlarında kalan ev' dediği bir evden oldukça büyük bir yere taşınmıştım. Aslında tam bir avcıya göre bir evdi. Salon diye adlandırlan yer alt katta ve oldukça büyüktü tüm alt katı kaplıyordu neredeyse. Bu salon da sayısız kitap vardı Sam için tam bir cennetti. İstediğimiz her bilgiye kolaylıkla ulaşmak mümkündü. Alt katta salon haricinde bir ortalama bir mutfak vardı. Bodrum katında sığınak ve bir avcıya lazım olabilecek her türden silah vardı. Salon ve mutfağın üst katında ise 10'dan fazla oda vardı. Sam ve Dean zaten ayrı odalarda kalıyorlardı. Ben gelince boş misafir odalarından birini de bana verdiler. Oldukça büyük olan bu evde sadece tek bir banyonun olması da ayrı ironiydi.
Sam ve Dean haftalardır buraya gelmediği için evi kelimenin tam anlamıyla bok götürüyordu. Herkes ilk gün kendi odalarını temizledi. Daha sonra da yavaş yavaş kalan her yeri temizledik. Ben ve Dean inanılmaz derece de uyuşuk olduğumuz için daha çabuk bitirmemiz amacıyla Sam, ben ve Dean'i eşletirdi her yeri birlikte temizliyorduk. Tabii çalıştığımız 30 dakikanın 25 dakikasını birbrimizle uğraşarak geçirdiğimiz için Sam tek başına yaptığı işi bizden önce bitirince üstümüze oturup ölmemizi bekliyordu. Dean ile birlikte çalıştığımız sırada Dean, tanıdığım ilk günki gibi bana sarkmak yerine sadece benle uğraşıyordu. Bu halini daha çok sevmiştim. Kafama gelen temizlik beziyle düşüncelerimden sıyrılıp yüzümdeki bezi çekerek Dean'e bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Kapanı
FanfictionBirazdan yapacaklarım için kendimi cezalandırmam gerekecekti. Kelimeler ağzımdan dökülerken gözlerimi çimen yeşili gözlerle buluşturdum. "Sakın. Sakın Dean Winchester. Beni sevmek gibi değer vermek gibi saçma şeylere kapılma Dean Winchester. Çünkü b...