🔥One🔥

267 16 10
                                    

Annemin son hediye ettiği tshirtümün üstündeki turtaya bakarak yeni bir küfür daha savurdum. Yorucu bir günden sonra sadece turta almaya gelmiştim oysaki. Yeni bir ıslak mendil daha çıkardım çantamdan ve üstümü silmeye devam ettim.

   45 DAKİKA ÖNCE

Elmalı turtamı kokladım sıcaktı. Fazla sıcak. Adeta elinde kezzap olan bir kimyager edasıyla dikkatle elimdeki turtayı sol elime emanet edip diğer elimi cüzdanımı bulmak üzere sırt çantama daldırdım. Cüzdanımdan 1 hafta önce yürüttüğüm kredi kartını çıkartıp görevliye uzattım. Adam kartımla ilgilenirken bana tuhaf tuhaf baktı

- Bayan Tom ?

Sıçtık. Yüzüme sıcak ve mahçup bir gülümse yerleştirdim.

- Ailem isim konusunda oldukça kararsız kalmışlar.

Pek inanmasa da post makinesini bana uzattı ve şifreyi girdim. Görevli işi bitince kartı geri uzattı bende hemen çantama reastgele fırlatıp turtamı iki elle tuttum. Sevgili sol elim canını yandırdığım için üzgünüm.

Turtamı dikkatlice yiyeceğim masaya doğru götürürken, arkası dönük geri geri yürüyen bir adamın bana çarpmasıyla turtanın havalanıp manevi değeri paha biçilemez olan tshirtümle buluşması bir oldu.

Daha ne olduğunu kavrayamadan turtanın sıcaklığını karnımda hissedince oraya doğru çevirdim bakışlarımı. Karşılaştığım manzara ile bir kaç saniyelik şok geçirdim. Hemen kafamı kaldırıp karşısında uzaylı görmüş masum köylü gibi bana bakan 1 çift çimen gözle karşılaştım. Öldürücü bakışlar atarken gözlerin sahibinden ufak bir mırıldanma çıktı.

- Şey gerçekten gerçekten çok üzgünüm benim hatamdı

Ses çıkarmadan hala öldürecekmişim gibi bakıyordum. En sevdiğim tshirtüm ve turtam gitmişti. TURTAM. Elimden geldiğince sakince fısıldadım

- Şimdi gidip bundan kurtulacağım ve döndüğümde masamda beni bekleyen 2 turta olmazsa çimen gözlerine veda etmek zorunda kalacaksın

Sinirli bir şekilde gülümserken o rahatlamış gibi gözüküyordu derin bir nefesi verdi.

- Elbette

Normalde olsa kıyameti burda başlatırdım ama içimde bu adama karşı sain olup daha pozitif yaklaşmamı gerektiren bir his vardı. Yeri delercesine olan adımlarla çantamı alıp dükkanın lavobusuna doğru gittim.

  ŞİMDİ

En sonunda olmayacağını anladım üstümdekini çıkarıp çantama tıktım. Yedek siyah bluzumu giyip aynanın karşasına geçtim. Görüntümle karşılaşınca bir kez daha küfrettim. Bunun göğüs yakası Impala'mın tekerleklerinden daha büyüktü! Tamam abartmayalım ama bu dekolte bana fazlaydı.

Kırmızı kareli gömleğimi de giyip üstüme çeki düzen verdim ve lavabodan çıktım. Bu adamı hatırlıyor gibiydim ama üstelemedim ve masaya oturdum. Adamın gözleri bendeydi. Pardon göğüslerimde. İğneleyici ses tonumla

- Gözlerini göğsümden çekmek ister misin bay sakar

-Dean

-Ne

- Adım Dean Winchester. Bu da kardeşim Sam. Kumsa..

Sam sözünü kesti.

-Kusuruna bakmayın yorucu bir gün geçirdi.

Sam ile birbirimize gülümsedik. Acilen burdan kalkmam gerekti ama ısrar ettiğim turtaları yemeden kalkarsam hem bi tuhaflık olduğunu anlarlardı  hemde vicdan azabı çekerdim canım turtalarım için...

Herkes önündekini sessizce yedi bende kendimkini bitirince ayaklandım.

-Turta için teşekkürler ve bir dahakine düz yürümeyi dene Dean Winchester.

-Elbette ama adını sorabilir miyim bayan iğneleyici ?

Sırıttım.

- Bella. Bella Marshall.

Bir kağıt uzattı. Kağıtta bir numara vardı.

- Bu güzel bayanla tekrar karşılaşmak isterim

Özgüvenli ve salak. Kağıtı yırtıp eline sıkıştırdım.

-Üzgünüm Winchester ben tek gecelik sürtüklerinizden değilim belki arkamdaki sizi keserken şaşı olacak olan kadına bunu teklif edersiniz ama sakın bana bunu söyleme sonucundan sorumlu olmam

Sam sırıtarak Dean'e baktı Dean bozulmuş gibiydi. Umrumda değil. Dükkandan çıkarak Mavi Impala'ma yaklaştım.

-Selam yakışıklı

Binip Portland'dan olabildiğince uzaklaştım.

BÖLÜM SONU UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR GEÇİŞ BÖLÜMÜ GİBİ BİR ŞEYDİ. GELECEK BÖLÜM BİRAZ DAHA AKSİYONLU OLUCAK. YENİ BÖLÜMÜ KİTABI DAHA BUGÜN YAYIMLAMIŞ OLMAMA RAĞMEN YARIN YADA SALI GÜNÜ YAYIMLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM. YORUM YAPIP GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM ...

Ateş KapanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin