#1- best bitches

467 36 4
                                    

Δανάης POV

Μέτα από πολύ καιρό ξυπνάω από τον ενοχλητικό ήχο από το ξυπνητήρι μου. Το κλείνω και σηκώνομαι. Σήμερα είναι η πρώτη μέρα στο σχολείο. Πηγαίνω στο μπάνιο και πλένομαι. Μετά πάω στην ντουλάπα μου και φοράω αυτά που είχαμε συμφωνήσει με την Φαίη.

 Μετά πάω στην ντουλάπα μου και φοράω αυτά που είχαμε συμφωνήσει με την Φαίη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Παίρνω την τσάντα μου και κατεβαίνω κάτω. Ξεκινάω για το σπίτι της Φαίης για να πάμε μαζί σχολείο.


Φαίης POV

Ξύπνησα με το τραγούδι "despasito" και από την ενοχλητική φωνή της μάνας μου.

- σηκώ μωρή γαϊδούρα να φας πρωινό

- τώρα μαμά έρχομαι

Σηκώθηκα, ντύθηκα, πλύθηκα και έβαλα τα ρούχα που είχαμε συμφωνήσει να βάλουμε με την Δανάη. Κατέβηκα κάτω βούτηξα ένα κρουασάν και καλημέρησα τους δικούς μου. Βγήκα έξω και είδα την Δανάη να με περιμένει.

Φ- Καλημέρα ηλίθιό μου

Δ- Καλημέρα βλαμμένη μου

Αρχίσαμε να περπατάμε μέχρι που φτάσαμε στην εξώπορτα του σχολείου.


Δανάης POV

Δ- Ρε γτ έχουν μαζευτεί όλοι στο πάρκινγκ??

Φ- δεν έχω ιδέα πάμε να δούμε

Πρώτο πράγμα που είδαμε δύο αγόρια της ηλικίας μας πάνω στις μηχανές τους με τα δερμάτινά τους. Πιο διπλά οι τσουλάρες του σχολείου γνωστές και ως Τζούλια, Κατ, Κιμ να τους τρέχουν τα σάλια.

Φ- Έλα λίγο άκρη είπε κουνώντας τα χέρια της

Δ- ρε παιδιά μια σφουγγαρίστρα για τις κοπελιές από δω

Η Φαίη ξεράθηκε στα γέλια όπως και το υπολοίπο σχολείο που ήταν μαζεμένο εκεί ενώ η Τζούλια και τα σκυλάκια της με αγριοκοίταξαν. Και τότε γύρισε και με κοίταξε ένα όμορφο αγόρι με καστανόξανθα μαλλιά , πράσινα μάτια και γυμνασμένο σώμα.

Bad boys good lipsWhere stories live. Discover now