#12- take the pool and run😂

265 28 6
                                    

Φαίης POV

Ξύπνησα το πρωί στην άκρη του κρεβατιού των γονιών μου. Τι εννοώ όταν λέω άκρη?? Η μισή κρεμόμουν έξω από το κρεβάτι. Ενώ δίπλα μου το καμάρι μου είχε απλωθεί σαν αστερίας.

Ανακάθισα (στην άκρη πάντα) και άρχισα να τεντώνομαι ενώ τα κόκκαλά μου έκαναν κρακ.

Φ- μα καλά τόσο πιασμένη ήμουν? μονολόγησα και γύρισα να κοιτάξω τον Αχιλλέα που κοιμόταν σαν αγγελούδι.

Είχε μισάνοιχτα τα χείλη του και τα μαλλιά του ήταν ανακατεμένα κάτι που τον έκανε ακόμη πιο γοητευτικό.

Ήταν απλά σαν ένα αρκουδάκι έτοιμο για ζούληγμα!!

Μη κλάσω τώρα! σχολίασε όπως πάντα η σπαστική και κουραστική φωνούλα.

Ευτέρπη το σκασμουλάκο γτ είναι πρωί και μόλις ξύπνησα.

Ναι συνεχίζω. Καθόμουν και τον παρατηρούσα για λίγα λεπτά-

Ναι λίγα λεπτά το λέμε τώρα. Το "αιωνιότητα" δεν σου κάνει??

Μπορείς απλά να το βουλώσεις?? Ελληνικά μιλάω. Τουλάχιστον την τελευταία φορά που τσέκαρα.

Ναι και που λέτε καθόμουν και τον παρατηρούσα μέχρι που αποφάσισα να τον σηκώσω γτ στον κάτω όροφο ακούγονταν κατσαρολικά και είχα αρχίσει να φοβάμαι για την σωματική μου ακεραιότητα.

Φ- Αχιλλέαααα είπα και άρχισα να τον ταρακουνάω αλλά το μόνο που πήρα ως απάντηση ήταν ένα μούγκρισμα.

Φ- ρε Αχιλλέααααα σήκω οι άλλοι κάτω θα βάλουν φωτιά και φοβάμαι να κατέβω μόνη μου άρχισα να παραλογίζομαι αλλά σταμάτησα μόλις παρατήρησα πως του ήμουν τελείως αδιάφορη. Έκλεισα το στόμα μου και πήρα πιο δραστικά μέτρα.

Πήγα στο μπάνιο και πήρα την οδοντόκρεμα στα χέρια μου. Έβαλα λίγη στο χέρι του Αχιλλέα και του γαργάλησα τη μύτη. Έτσι εκείνος πήγε να τη ξύσει και ΜΠΟΥΜ ήταν γεμάτος οδοντόκρεμα κάτι που με έκανε να ξεραθω στα γέλια.

Αχ- τι σκατά πρωινιάτικα?? αναρωτήθηκε και άνοιξε τα μάτια του ενώ ταυτόχρονα έπιασε με το χέρι του την μύτη του.

Φ- ωχ χαχαχαχα Παναγία Χαχχαχαχαχαχχαχαχ μου τι γέλιο είναι αυτό είπα μέσα από τα γέλια μου προσπαθώντας να πάρω ανάσα.

Το γέλιο μου κόπηκε μαχαίρι μόλις ένιωσα το σώμα μου να πέφτει πάνω στο στρώμα με φόρα. Γύρισα και κοίταξα τον Αχιλλέα με ένα δολοφονικό βλέμμα καθώς είχε πέσει τελείως πάνω μου.

Bad boys good lipsWhere stories live. Discover now