Γειά σας φωκάκια το ξέρουμε δεν είμαστε συνεπείς αλλά επείδη αυτή την ιστορία την γράφουμε 2 άτομα πρέπει να συναντιόμαστε ώστε να γράφουμε μαζί. Προσπαθούμε τουλάχιστον. Ο λόγος αυτής της ανακοίνωσης δεν είναι για να σας πετάξουμε δικαιολογίες αλλά θέλουμε να σας ενημερώσουμε πως φεύγουμε για διακοπές και για 3 εβδομάδες δεν θα ανεβάσουμε κεφάλαιο.
ΑΛΛΑ επείδη δεν θέλουμε να σας αφήσουμε παραπονεμένους θα ανεβάσουμε ένα ανεξάρτητο κεφάλαιο από την ιστορία που θα είναι με τους χαρακτήρες της ιστορίας μας. Ελπίζουμε να μας πιάσατε και να μας καταλαβαίνετε!!!
Για να καταλάβετε τι εννοούμε με τον όρο ανεξάρτητο σε αυτό το κεφάλαιο επείδη είναι καλοκαίρι θα ανεβάσουμε τις καοκαιρινές διακοπές των χαρακτήρων και θα ναι τα ζευγάρια που όλοι περιμένουμε. Άρης+ Δανάη. Αχιλλέας+ Φαίη.
Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η πλοκή θα αλλάξει και μετά από αυτό το κεφάλαιο θα συνεχιστεί κανονικά η ροή της ιστορίας.
Όποιος κατάφερε και μας κατάλαβε να σχολιάσει και όποιος έχει απορίες να κάνει το ίδιο.
Αυτό το καλοκαιρινό κεφαλαίο θα προσπαθήσουμε να το ανεβάσουμε σήμερα αν δεν τα καταφέρουμε θα το ανεβάσουμε κάποια στιγμή που θα είμαστε διακοπές με συνεννοήση μέσω τηλεφώνου.
Σας αγαπάμε πολύ και ευχαριστούμε για την κατανοήση💕
Θέλουμε να κάνουμε μια αλλαγή. Η Τζούλια θα είναι η Bella Thorne:
YOU ARE READING
Bad boys good lips
Teen FictionΔυο κολλητές και δύο δίδυμοι θα συγκρουστούν στο ίδιο λύκειο. Θα καταφέρουν να συνυπάρξουν ή θα σκοτωθούν??