Ναι ξέρουμε τι θα λέτε "τι παπαριές μας τσαμπουνάνε πάλι αυτές και δεν ανεβάζουν ένα κεφάλαιο της προκοπής".
ΑΛΛΑ πριν μας βρίσετε έχουμε κάτι που λογικά θα είναι καλό και για εσάς αλλά και για εμάς πιο εύκολο.
Λοιπόν εκεί που καταλήξαμε είναι το κάθε κεφάλαιο που θα γράφουμε να έχει μόνο ένα POV. Τι εννοούμε?? Ότι π.χ το κεφ "τάδε" θα έχει μόνο το POV της Δανάης αλλά το ακριβώς επόμενο θα έχει μόνο το POV της Φαίης.
Έτσι δεν θα μπερδεύεστε και θα απολαμβάνετε και τις 2 πλευρές καλύτερα χωρίς να νομίζετε ότι "αδικούμε" κάποια πλευρά. Με αυτό τον τρόπο θα ανεβαίνουν πιο γρήγορα τα κεφάλαια χωρίς την τόση μεγάλη αναμονή που δημιουργείται κάθε φορά.
Αυτά είχαμε να σας πούμε ελπίζουμε να καταλάβατε και να βγάλατε κάποια άκρη. Αν όχι θα το καταλάβετε στα επόμενα κεφάλαια που έρχονται σύντομα.
Πιο σύντομα από όσο νομίζετε......
Μπορεί και σήμερα......
Μπορεί και αύριο.......
Ναι οκ σταματάμε είναι κρίπι.....
Επίσης θέλουμε να σας πούμε και κάτι ακόμη.
Έχουμε παρατηρήσει πως έχουμε 1000+ αναγνώστες.
ΟΥΑΟΥ ΑΠΛΑ ΟΥΑΟΥ!!!
Ευχαριστούμε για την υποστήριξη και την υπομονή σας αλλά θέλουμε μια ακόμα χάρη.
Αν μπορείτε ψηφίστε και σχολιάστε.
Ακόμη και αν δεν σας αρέσει και έχετε παράπονα, πείτε το μας για να μπορέσουμε να διορθωθούμε και να βγάλουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα για όλους.
Ναι νομίζουμε τελειώσαμε για σήμερα....
Καληνύχτα φωκάκιααααααααα!!!!!
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο<3<3
Δανάη&Φαίη
Υ.Γ *το κεφάλαιο που θα ανέβει σε λιγάκι είναι με τον παλιό τρόπο, από τα επόμενα θα καταλάβετε τι εννοούμε*
YOU ARE READING
Bad boys good lips
Teen FictionΔυο κολλητές και δύο δίδυμοι θα συγκρουστούν στο ίδιο λύκειο. Θα καταφέρουν να συνυπάρξουν ή θα σκοτωθούν??