Δανάης POV
Άρχισα να ανοιγωκλείνω τα μάτια μου για να συνηθίσω το φως του ήλιου που έμπαινε από το παράθυρο όταν κατάλαβα πως δεν ήμουν ξαπλωμένη στο ώραιο μαλακό κρεβατάκι της Φαίης. Που ήμουν? Στο πάτωμα! Τι σιχτίρι κάνω στο πάτωμα? Ένιωσα ένα βάρος πάνω στην κοιλιά μου, κοίταξα και ήταν ο Άρης. Ααααα εντάξει ο Άρης είναι. ΧΟΛΝΤ ΟΝ. Τι κάνει ο Άρης πάνω μου και γτ είμαστε στο πάτωμα? Έλεος πια δεν μπορούμε να κοιμηθούμε μια φορά σαν φυσιολογικοί άνθρωποι?
Άρχισα να τον σκουντάω για να ξυπνήσει γτ είχα πιαστεί αλλά αυτός δεν καταλάβαινε τίποτα και βόμβες να έσκαγαν δίπλα του οοοοχι αυτός εκεί θα συνέχιζε τον ύπνο του. Μετά από πολλές προσπαθείες καταφερα να τον ξυπνήσω.
Αρ- καλημέεερα είπε και τεντώθηκε
Αρ- τι κάνουμε καλέ στο πάτωμα? Αααα φατσουλίνι ξέρω πως με ποθείς ταμάλα αλλά μέχρι και στο πάτωμα?? Τς τς τς ντοπή υπάρχουν και κρεβάτια είπε και σηκώθηκε από πάνω μου. Εγώ είχα μείνει και τον κοιτούσα ήταν τοοοσο.....σέξι.
Μαζέψου μωρή λυσσάρα σου τρέχουν τα σάλια θα γλυστρίσει κάνενας
Μα ρε Felicity συγγνώμη κοίτα τον!
Τα μαλλιά του ήταν ανακατεμένα και ήταν χωρίς μπλούζα αφήνωντας τους κοιλιακούς του σε κοινή θέα. Απλά αχχ!
Αρ- σου άρεσει αυτό που βλέπεις?
Δ- ναι είπα χωρίς να καταλαβαίνω τι λέω καθώς ήμουν υπνωτισμένη από το θέαμα.
Αρ- το ξερω πως είμαι θεός είπε και έκανε μια πόζα
Δ- ψωνάρα του φώναξα και του πέταξα ένα μαξιλάρι
Αρ- έι φατσουλίνι κάτσε καλά είπε και μου χαμογέλασε
Με σήκωσε από το πάτωμα και κατεβήκαμε κάτω. Βρήκαμε τον Χρήστο τον Μιχάλη και τον Αχιλλέα να βλέπουν στην τελεόραση....Barbie?Γουτουφου? μπαρμπι? έλεος πια νόμιζα πως δεν το είχαν γυρίσει. Τι να πω... αγόρια....περίπου?!
YOU ARE READING
Bad boys good lips
Teen FictionΔυο κολλητές και δύο δίδυμοι θα συγκρουστούν στο ίδιο λύκειο. Θα καταφέρουν να συνυπάρξουν ή θα σκοτωθούν??