#11- ξεκωλαράκι😈

255 28 4
                                    

Δανάης POV

Χ- παιδιά θα κάνουμε κλήρωση για το που θα κοιμηθούμε οκ?? είπε και όλοι γυρίσαμε να τον κοτάξουμε.

Δ- ΟΧΙ ΟΧΙ ΜΑΛΑΚΑ ΜΟΥ ΕΓΩ ΚΛΗΡΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΩ!! φώναξα εξαγριωμένη έτοιμη να τον δολοφονήσω μέχρι που ακούστηκε η φωνή της Φαίης.

Φ- ούτε εγώ συμφωνώ είμαι πιο γκαντέμο και από τον πατέρα μου όταν ψάχνει να παρκάρει είπε και εγώ γέλασα με το σχόλιό της.

Αρ- φοβόμαστε μήπως κοιμηθούμε αγκαλίτσα?? είπε και με κοίταξε πονηρά ενώ εγώ του έριξα μια μούτζα όλη δική του χαμογελώντας του ειρωνικά.

Αχ- έλα ρε αδερφέ αφού τα βλέπεις τα κοριτσάκια δεν μας πλησιάζουν γιατί της επηρεάζουμε άσχημα είπε και χαμογέλασε στην Φαίη με ένα μειδίαμα ενώ του έκανε ένα ωραιότατο κωλοδάχτυλο κάνοντάς με να χαχανίσω.

Μ- λοιπόν τον σκασμό όλοι και θα ψηφίσουμε ποιος θέλει κλήρωση και ποιος όχι γκέγκε?? είπε αγριεμένα και όλοι γνέψαμε.

Μα καλά περίοδο έχει?? 

Ναι καλέ πως πως...

Μ- λοιπόν ποιος ψηφίζει όχι?? ρώτησε και μόνο εγώ και κολλητή μου σηκώσαμε το χέρι μας δηλώνοντας την άρνησή μας.

Χ- άρα αυτό σημαίνει πως έχουμε κλήρωση! είπε χαρούμενα και χτύπησε τα χέρια του σαν ερωτοχτυπημένη γκόμενα.

Δ- πάει ο κολλητός μου το γύρισεεεεε άρχισα να μοιρολογώ και να πηγαίνω μπρος πίσω σαν χήρα που μόλις έχασε τον άντρα της.

Φ- άντε κάντε το να τελειώνουμε είπε και ο Μιχάλης έφερε ένα μπολ και αφού έγραψε τα ονόματά μας σε χαρτάκια τα ανακάτεψε και αρχίσαμε να τραβάμε.

Χ- λοιπόν εγώ............. με τον Μιχάλη είπε καθώς διάβαζε το χαρτάκι του

Δ- τραβάω είπα κάπως αγχωμένα

Κάνε να είμαι με την Φαίη!!

Έλα που δεν θες τώρα να σαι με τον Άρη είπε Felicity 

Βούλωτοοοοοοοοοοοοοοο

Δ- εγώ...........και ο Άρης είπα και τα μούτρα μου έπεσαν μέχρι το πάτωμα όπως και η Φαίη που έπεσε στα γόνατα και άρχισε να κάνει τον σταυρό της μουρμουρίζοντας

Πως θα καταφέρουμε να κοιμηθούμε μετά από αυτό που έγινε? 

Θα κλείσετε πολύ απλά τα μάτια σας και θα κοιμηθείτε είπε η Felicity

Felicity σκάσε σταμάτα να λες εξηπνάδες 

Αρ- φατσουλίνι μου θα περάσουμε πολύ ωραία είπε στο αυτί μου και ανατρίχιασα

Bad boys good lipsWhere stories live. Discover now