Σήμερα ξύπνησα με πολύ όρεξη. Ήθελα να φτιάξω πρωινό αλλααα τι κριιιιμα που δεν μπορώ. Ναι είμαι λίγο άχρηστη στο θέμα του πρωινού. Ααααα ιδέαααα θα ξυπνήσω τον Άρη.
Δ- Αααααρη ξύπνα ρε πιγκουίνε είπα ενώ τον ταρακουνούσα. Τίποτα αυτός.
Δεν ξύπναγε με τίποτα. Όοοχι δεν θα μου σπάσεις εσύ τα νεύρα. Ιδέα! Ευκαιρία να δούμε άμα έχω επιρροή πάνω του.
Ιιιιιι τι πας να κάνεις μωρή??
Ακόμα ζεις εσύ? Ότι θέλω θα κάνω. Λέω να τον βασανίσω λίγο.
Άρχισα και χάιδευα τους κοιλιακούς τους αφού δεν φορούσε μπλούζα. Άρχισε να κουνιέται αλλά δεν ξύπνησε. Πλησίασα το πρόσωπό μου κοντά του και δάγκωσα τον λοβό του. Τα μάτια του άνοιξαν απότομα.
Αρ- τ-τι κ-κάνει-ς? με ρώτησε τραυλίζοντας
Όπα παιδιά ο Άρης τραυλίζει! Καλέ έχω επιρροή πάνω του.
Δ- σε ξυπνάω είπα τελείως αθώα
Αρ- αν είναι να με ξυπνάς έτσι κάθε πρωί το συζητάμε είπε και άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου.
Ξαφνικά άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα στο δωμάτιο ο Χρήστος.
Χ- τι έγινε παιδάκια ορεξούλες πρωινιάτικο??
Αρ- σκάσε βρε μαλάκα είπε ενώ σηκώθηκε από πάνω μου
Χ- άντε ελάτε κάτω γτ σήμερα φεύγουμε κιόλας
Δ- ααμάν το είχα ξεχάσει αυτό
Ο Χρήστος βγήκε από το δωμάτιο ενώ εμείς ντυθήκαμε.
Αφού έβαλα αυτά:
κατεβήκαμε κάτω.
Βρήκαμε τον Χρήστο και τον Μιχάλη να βλέπουν Μπομπ Σφουγγαράκη. Πάλι καλά.
Δ- καλήμερα που είναι οι άλλοι?
Μ- τους φωνάξαμε θα έρθουν
Αρ- ρε πρωινό φτιάξατε?
Μ- μπαα εδώ ο μπομπ φτιάχνει καβουροπάτη θες?
YOU ARE READING
Bad boys good lips
Teen FictionΔυο κολλητές και δύο δίδυμοι θα συγκρουστούν στο ίδιο λύκειο. Θα καταφέρουν να συνυπάρξουν ή θα σκοτωθούν??