Φαίης POV
Το φως που έμπαινε από το ανοιχτό παράθυρο και χάιδευε το μάγουλό μου, με έκανε να ανοίξω τα μάτια μου σιγά σιγά (βγήκα και ποιήτρια μην χέσω). Έτριψα τα μάτια μου με το πίσω μέρος της παλάμης μου, προσπαθώντας να διώξω τον ύπνο από τα μάτια μου. Όταν επιτέλους κατάφερα να διώξω τη θολούρα από τα μάτια μου, γύρισα το κεφάλι μου για να αντικρίσω έναν κοιμισμένο Αχιλλέα κολλημένο πάνω μου σαν βδέλλα.
Το γεροδεμένο χέρι του ήταν τυλιγμένο γύρω από την μέση μου, ενώ τα πόδια μας μπλεγμένα μεταξύ τους. Τα μαλλιά του ήταν ανακατεμένα και μπερδεμένα, ενώ τα μάτια του κλειστά. Τα χείλη του είχαν γείρει ελαφρώς προς τα πάνω, σχηματίζοντας ένα μικρό, αχνό χαμόγελο.
Λογικά βλέπει ωραίο όνειρο το γλυκούλι μου!!
Τι κρίμα που θα πρέπει να τον ξυπνήσω γτ με έχει καβαλήσει και δεν μπορώ να σηκωθώ..
Φ- Αχιλλέααα σήκωωω είπα δίπλα στο αυτί του αλλά εκείνος άφησε ένα μουγκρητό και με έσφιξε περισσότερο.
Φ- Αχιλλέα σήκω γτ θα φέρω τον μπάρμπα από το βλαχοχώρι του παππού μου να σε κυνηγήσει!!! φώναξα μέσα στο αυτί του και εκείνος άνοιξε σιγά σιγά τα μάτια του, ενώ ταυτόχρονα με ελευθέρωσε από το κράτημά του.
Αχ- καλημέρα είπε και τεντώθηκε, κάνοντας το βλέμμα μου να καρφωθεί πάνω στο γυμνασμένο, κόλαση σώμα του.
Τα σαλάκια χρυσό μου... Θα πρέπει να σφουγγαρίζουμε μετά...
Άιντε από κει εσύ...
Αχ- να φέρω την φωτογραφική?? ρώτησε με ένα πονηρό χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπό του.
Φ- κοιμάσαι ακόμη γλυκιά μου σαπουνόφουσκα?? ρώτησα ειρωνικά καθώς σηκωνόμουν από το κρεβάτι για να ετοιμαστώ.
Αχ- δεν μπορούμε να τεμπελιάσουμε μέσα σήμερα?? ρώτησε σαν παραπονεμένο γατί όμως εγώ τον αγριοκοίταξα.
Φ- όχιιιιιι θα πάμε στο allou του είπα χαρούμενα πέφτοντας πάνω του, κάνοντάς τον να βγάλει ένα βογγητό.
Ουπς ίσως να χτύπησα επίμαχο σημείο....
Αχ- ρε Φαίηηη πάει η οικογένεια κακούργα γυναίκαααα είπε αγκομαχώντας ενώ εγώ χαχάνιζα από πάνω του.
Φ- οκ όσο εσύ αργοπεθαίνεις εδώ εγώ πάω να φάω γτ λυσσάω είπα και εκείνος με πέταξε πάνω στο κρεβάτι και αστραπιαία έριξε μια μπλούζα πάνω του, τρέχοντας στον κάτω όροφο.
YOU ARE READING
Bad boys good lips
Teen FictionΔυο κολλητές και δύο δίδυμοι θα συγκρουστούν στο ίδιο λύκειο. Θα καταφέρουν να συνυπάρξουν ή θα σκοτωθούν??