05.29.2303

24 2 5
                                    

   Henüz kim olduğumu bulamadan yakamdaydı ölüm. Kum, her yerde. Sıcak, çok sıcak... Hemen kendimi toplamalı ve buradan kurtulmalıydım. Dudaklarımı hissetmiyordum. Su... Acilen su bulmam lazımdı. Düşünmem lazımdı. Aklımda çalan şarkı tüm dikkatimi dağıtıyordu. Yüzyıllar öncesine aitti, bir yerde karşıma çıkmıştı bu şarkı ve dinlemiştim. Kahretsin, düşün Nina!

"Whether you're brother or whether you're mother,
You're stayin' alive, stayin' alive.
Feel the city breakin' and everybody shakin',
And we're stayin' alive, stayin' alive."

   Odaklan Nina. Yaşamak için çok sebebin var. Burası neresi? Belime sapladıkları şırınganın içinde turkuaz bir sıvı vardı. Kanada hükümetinin en son ithal ettiği "Panina X276" kod adlı uyuşturucu olduğunu düşünüyorum. Özel belgeleri karıştırmıştım. Etkime süresi yaklaşık... Hatırla Nina!

"You know it's allright. It's OK.
I'll live to see another day.
We can try to understand
The New York Times effect on man."

   Ortalama 1 saat 32 dakikaydı. Beni oradan maksimum bu sürede getirebilecekleri en yakın çöl Arizona Çölü olabilir. Tamam. Peki bulabileceğim bir vaha var mıydı? Bilmiyordum. Susuzluğa daha ne kadar dayanabilirim? Şu sıcaklıkta 8 saatim falan vardı. En azından bir kaktüs bulmalıydım. Acilen hem de. Sadece kum vardı her yerde. Zar zor doğruldum ve yürümeye başladım. Bedeviler nasıl yaşıyorlardı çöllerde böyle? Tarihin en son bulunan bedevi kalıntısı Ortadoğu Çölü'nde 24 yıl önce bulunmuştu. Artık ticaret çöllerde hiç işlemiyordu. Yapay buzul yolları kullanılıyordu. Neyse...

   Aniden dikkatimi bir şey çektiğinde çip için teşekkür ettim içimden Mr. Achka'ya (Bu kod adıydı, gerçek adını tabii ki bilmiyordum.). Sonunda kurtarıcım gelmişti.



*Merhaba herkese! ;) Arkadaşlar kitap kapağı konusunda yardımınıza ihtiyacım var. Benle iletişime geçebilirsiniz.
Twitter: @zeynpzehra

XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin