05.30.2303

14 0 0
                                    


"Kızdın mı yoksa?" dedi Alex sırıtarak, fazla yakınımdaydı yüzü. Neredeyse burun burunaydık. Berbat bir şekilde ter kokuyordu.

"Ortada kızılacak bir şey göremiyorum. Senin bu saçma fikirlerin dışında!" dedim. Sersem salak. İtekledim onu geriye doğru.

"Sakın bir daha bu kadar yaklaşma!" diye ekledim.

"Kızların bana ilgisi olduğunu bilmenin seni bu kadar kızdıracağını bilmiyordum. Ajan öfkesi de tehlikeli oluyormuş." dedi ve göz kırptı.

"Ajan öfkesini tatmak bile istemezsin o yüzden kapa çeneni Nom! Ben sadece onun ukalalığına kızdım."

"Hıhı evet."

"Senin gibi bir sersemle uğraşamayacağım. Achka sana ne dedi onu söyle."

"Icea'lardan birine bakılması gerekiyormuş. G şahsı bakacakmış, duyuruldu. Vay be 'G şahsı' havalı geliyor kulağa. Artık G şahsı diyeceğim."

"Aptal!"

"Bana şöyle demeyi kessene. Ya da kesme. Hoş oluyor sen deyince." Kesinlikle yanaklarım kızarmıştı. Ama öfkeden. Şu son söylediğinden sonra en iyi ihtimalle sakat bırakacaktım onu. Aklıma gelen bir fikirle çok ani bir şekilde Ach'ın odasına döndüm. Alex arkamdan bakakalmıştı. Achka'nın kapısını o heyecanla çalmadan öküz gibi açtım. Ach o sırada kahve makinesinden kahve alıyordu ki benim kapıyı böyle açmamla kahveyi elinden düşürdü.

"Sen nereye nasıl girdiğinin farkında mısın?!"

"Çok çook özür dilerim ama aklıma birden bir fikir geliverdi."

"Umarım hatanın üstünü örtebilecek kadar iyi bir fikirdir."

"Beni sürgün edenler vardı ya!"

"Ee?"

"Bence şu Drone'un beni öldürmek isteyenlerle bağlantısı var."

"Bu kadar basit olamaz."

"Panina X273! Belki Alex'e de enjekte edilmiştir."

"Dilemma kontrol etti ya, çip falan yoktu. Ayrıca Panina'nın etkime süresi daha uzun."

"Her neyse, bir bağlantı olduğuna eminim ama. Bulmalıyım. Achka, o çöle gitmeliyiz."

"Bakalım G ne diyecek? Yarını bekleyin. Büyük ekranda gözükecektir kararlar. Sen ve Alex biraz dinlenin. Yoğun zamanlar bunlar. Jeanette'a da ihtiyacımız olacak eğer gerekli izin alınabilirse." Jeanette bilişim programcımızdı. Profesyonel bir hacker. Mikrofona konuştum: "Alex, neredesin?"

"Hemen arkandayım!" demesiyle aniden arkama döndüm, kol kola girdik, ve anlamış bir şekilde aynı anda söyledik.

"Biraz rahatlayalım." Bu gece SingIt gece kulübüne gidip kafayı dağıtacaktık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin