05.30.2303

15 0 0
                                    

   X...
   Bu da neydi? Üzerinde X yazan bir Drone'du bu. Ama Drone'ların o kadar geniş kullanım alanları oluyordu ki bunun bize ne yapacağını tahmin edemezdik. Bomba görevi de olabilirdi, kamera işlevi de. Drone pencereye yaklaşmaya başladı.
"Kırmızı alarm, kırmızı alarm, kırmızı alarm..." şeklinde anonslar duyuluyordu ve Achka'yı hiç etkilemeden ama beni çok korkutan bir şekilde tüm pencereler aniden kapandı. Achka bu tarz durumlara alışık olsa gerek.
   "Achka neler oluyor?"
   "Bu bir Drone."
   "Biliyorum herhalde!"
   "Ukalalık etme. Bekleyelim bakalım ne amaçlı gönderilmiş bu Drone! Etkisiz hale getirmeye çalışacak Nomband."
   "Klintakova, Klintakova, Klintakova..."
Bu da neydi? Ach'le birbirimize baktık. Bu Drone benim adımı tekrarlıyordu. Üzerinde "X" yazan bir alet benim adımı tekrarlayıp duruyordu. Ne anlamalıydım?

   "Hey!"
Alex'in sesiyle Achka'yla aynı anda üstü başı mahvolmuş olan Alex'e döndük.
   "Nom! İyi misin?" diye haykırdım.
   "İyiyim. Ouvv! Yani iyi sayılırım."
   "Alex Nomband, n'oldu sana böyle!" dedi Achka.
   "Bilmiyorum. 'Güvenlik devredışı' diye sesler duydum. Kontrol etmeye gittim. Hata ayıklama programını devreye soktum. 'Hata bulunamadı' dedi. Güvenliği devreye sokmaya çalışırken birdenbire ufak bir patlama oldu. Sersemledim önce tabi. Sonra sizin yanınıza geldim ama burada bir şey olmamış. Neler oluyor Achka? Uluslararası çalışan bir ajan kurumuyuz ve üst düzey güvenlik sistemimiz bizi ilk defa hayal kırıklığına uğrattı."
   "Bay G ne diyecek bakalım bu işe!" dedi Achka."
   "Ya da Bayan G." diye düzeltti Nom. Şu haliyle bile gülümseyebiliyordu. Yüzünde morluk, üstü başı yırtık...
   "Her ne ile karşı karşıyaysak farklı ve güçlü bir şey olsa gerek. Bununla kalmayacaktır." dedim. Achka:
   "O bununla kalmazsa biz de karşılığını veririz!"

XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin