"Achka nerede?" dedim karşımdaki özel korumaya cevap alamayacağımı bile bile.
"Kişisel kartınız lütfen."
"Nerede?" diye üsteledim sert bir şekilde.
"Bilgi veremem, kişisel kartınızı görmeliyim."
"Bak, kartım yok şu an. Acilen onu görmem gerek."
"Lütfen ısrar etmeyin, üst düzey güvenliği devreye sokma zorunluluğunda bırakmayın beni."
"Bak kod adım Nina Klintakova ve sen benim sağlam olduğumu adın gibi biliyorsun, seni pişman etmeden önce derhal beni onun odasına götür!"
"Hey, sakin!"
Onun sesiyle sağa döndüm, zaten berbat haldeydim bir de şu aptal görevliyle uğraşıyordum.
"Kızı alın içeri."
"Ama Bay Nomband..."
"İçeri al dedim sana!"
"Bu taraftan geçebilirsiniz."
"Teşekkür ederim Nom." dedim Nomband'e gülümseyerek.
"Ne demek Bayan Nina." diyerek göz kırptı ve ekledi: "Kötü bir gündü ha?"
"Evet öyleydi Alex Nomband, şimdi şu çeneni kapa ve ben Ach'ın odasına giderken bana eşlik et."
"Emredersiniz hanımefendi.""Bay Achka!"
"Oo, teşrif edebildiniz demek!"
"Teşekkür ederim, bu sefer ciddi ciddi öleceğimi düşünmeye başlamıştım. O helikopter gelmeseydi bitmiştim." Bunları söylerken aklımdan geçen gerçek kimliğimi bulamadan ölme ihtimalimdi.
"Sana başka bir çip enjekte ettiler mi?"
"Bilmiyorum, belki de beni uyuşturdukları şeyin içinde vardı çip." Bana neler yapıldığını tam hatırlamıyordum, bu nadir olurdu.
"Panina mıydı?"
"X273 en olası."
"Çip uyumlu. Alex hemen bana Dilemma'yı gönder."
"Tamam." Tanıtayım, Dilemma bizim sağlık dalı başyardımcımızdı. Yanlış hatırlamıyorsam Hint kökenliydi. Aramıza son katılan eleman.Alex Dilemma'yı getirmek üzere X-Trone'a girip 202'ye bastı. 202 Dilemma'nın oda numarasıydı ve X-Trone'la direkt oraya nakledilecekti. Trone denilen alet sadece Achka ve Başkan G'nin odalarında mevcuttu. Başkan G'nin kim olduğunu kimse bilmiyordu. Odası önemli belgelerin saklandığı ve girmenin yasak olduğu (G hariç) arşivin içindeydi ve kendi oraya mesai saatleri dışında gizlice girerdi. Herkes gerekli belgelerin "kopyalarına" bilgisayar yoluyla ulaşabilirdi. G hariç hiçkimse orijinal belgelerle doğrudan temas kuramazdı. Hiçkimse. Başkurul Yardra'mız Achka bile (yani ben onun G olmadığını tahmin ediyordum ama kim bilir?). Başkan G bu kurumun, yani ITSAC'in (International Top Secret Agents Commitee) başkanıydı, kendini ve yaptığı işleri gizlerdi. G bu kurumdaki herhangi biri olabilirdi. Bir koruma, bir temizlik görevlisi veya Alex. Hiçkimse onun kim olduğunu sorgulayamaz ve kim olduğuna dair ipucu veremezdi. Ben değildim ve bunu dillendiremezdim. Cezası sürgündü. Benim bir çölde ölüme terk edilmem gibi.
"Bay Achka!"
"İçeri gelin."
"Beni çağırdınız."
"Evet Bayan Dilemma, Bayan Klintakova'yı genel sağlık kontrolünden geçirin ve kanında olası bir çipi temizleyin, etkisiz hale getirin."
"Emredersiniz.""Ouv!" Canım yanmıştı çip bir şırıngayla çıkarılırken. Şimdi de türlü işlemler yapılacaktı bedenime "sağlık kontrolü" adı altında. Psiko-kontrol, ayak taban tahlili, (artık birçok hastalığın varlığı ayak tabanı tahliliyle anlaşılabiliyordu, idrar tahlil yöntemi 86 yıl önce bırakılmıştı.) brainwave elektro (beyin dalgalarının çalışma kontrolü) ve fiziko-kontrol (destek ve hareket sistem kontrolü) adlı 4 işlem uygulanacaktı. "Daha ne kadar sürecek?" diye mızıldandım ayak taban tahlil sırasında. "18 dakika 13 saniye." dedi görevli. En sonunda tüm işlemler bittiğinde bana kırmızı bir hap içirdi görevli. Beyin dalgalarını eski durumuna getirmede yardımcıymış. Tadı nasıldı biliyor musunuz? Kan gibi. Çok kez birebir dövüşmüş bir ajan olarak kan tadını bilirdim. Ya da daha önce birçok kez dişeti kanamış sıradan bir birey olarak.
Bir gariplik vardı. Koridorda ilerlemeye devam ettim, Achka'nın odasına doğru. Odasına ulaştım. Kesinlikle bir gariplik vardı. Achka'ya baktım ve bu gariplik onun yüz ifadesine yansımıştı ve...
Kırmızı düğmeye bastı.
Onun masasının arkasında duran geniş camdan dışarı baktığımda görmüştüm en sonunda.X...
*Tekrar merhaba! Bu bölümde kavram karmaşası yaşamış olabilirsiniz; ama merak etmeyin her şey ilerleyen bölümlerde anlaşılacak. ;) Bir de kitap kapağı konusunda yardımınız gerekiyor:) İyi okumalar. Bu bölüm canım ablam @nill2828 'e ithafen yazılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
X
Action"X'in ne veya kim olduğunu bulmam zor olacaktı, bu barizdi. Ama bir şekilde X'in benim gerçek kimliğimle bağlantısı olduğunu biliyordum. Kimdim ben?"